Dubai job කරලා වෙන රටකට mov උන අය ඉන්නවද ?

Mr.Curious

Well-known member
  • May 22, 2022
    5,406
    5,113
    113
    dubai job ekak karala eeta wada hondai kiyana (aus , nz , eur )wena ratakata move una aya innwaada ?

    Ehema giya widiha nemei , ratwal deke wenasa kohomada danenne ? Quantity of life , athal ehema ?
     

    kush294

    Well-known member
  • Nov 17, 2014
    1,097
    1,203
    113
    Colombo
    eka sapekshai ban job eke hatiyata.. dubai wala 1000 aran jeewath wennath pluwan 100000 aran jiwath wennath pluwan.. salli tyanawanm one ratak ekai
     
    • Like
    Reactions: Mr.Curious