wht?
J joannikky Member Sep 7, 2009 5 0 0 Sep 8, 2009 #22 DUSH chamidilk said: oya nugegoda rotary hall eke wala sirwa hamadama tharaha gassana eka thama godak kollo karanne Click to expand... But wat da hell was happening there? Mokek hari joliyata class awith anith unta wada dena Pig kenek wennathi oya cha kanne.!
DUSH chamidilk said: oya nugegoda rotary hall eke wala sirwa hamadama tharaha gassana eka thama godak kollo karanne Click to expand... But wat da hell was happening there? Mokek hari joliyata class awith anith unta wada dena Pig kenek wennathi oya cha kanne.!
kasun0777 Well-known member May 27, 2009 4,166 1 529 113 38 Panadura Nov 4, 2009 #24 coolnishan said: Ape Nirosh Chaminda sir Nam Ohoma ne.. Click to expand... Lamaith Na resultuth Na
kpgunathilaka Well-known member Jan 21, 2009 6,288 474 83 hane mandaaa Nov 4, 2009 #25 kasun0777 said: Lamaith Na resultuth Na Click to expand...
shenat Well-known member May 13, 2007 58,740 87,149 113 ආශ්චර්යමත් රටක Nov 4, 2009 #26 Hiranchandima said: mokekda bun ara sirta kade yana gobilek awith maddata paninne.... uta gahanna aithiyak nane... ubala uta dunne nadda sammbuwa... yakoo uta thiyena amaruwa mokadda??? Click to expand... eka thama. ara sir pa........ya aroota ganne awe ai? mokakda scene eka?
Hiranchandima said: mokekda bun ara sirta kade yana gobilek awith maddata paninne.... uta gahanna aithiyak nane... ubala uta dunne nadda sammbuwa... yakoo uta thiyena amaruwa mokadda??? Click to expand... eka thama. ara sir pa........ya aroota ganne awe ai? mokakda scene eka?
kpgunathilaka Well-known member Jan 21, 2009 6,288 474 83 hane mandaaa Nov 4, 2009 #27 shenat said: eka thama. ara sir pa........ya aroota ganne awe ai? mokakda scene eka? Click to expand... ai ban clz vala sikko inne .. e vage porak vennathii
shenat said: eka thama. ara sir pa........ya aroota ganne awe ai? mokakda scene eka? Click to expand... ai ban clz vala sikko inne .. e vage porak vennathii
shenat Well-known member May 13, 2007 58,740 87,149 113 ආශ්චර්යමත් රටක Nov 4, 2009 #28 kpgunathilaka said: ai ban clz vala sikko inne .. e vage porak vennathii Click to expand... na ban mama ahuwe mehema siddiyak athiwenna hethuwa mokakda kiyala.
kpgunathilaka said: ai ban clz vala sikko inne .. e vage porak vennathii Click to expand... na ban mama ahuwe mehema siddiyak athiwenna hethuwa mokakda kiyala.
kpgunathilaka Well-known member Jan 21, 2009 6,288 474 83 hane mandaaa Nov 4, 2009 #29 shenat said: na ban mama ahuwe mehema siddiyak athiwenna hethuwa mokakda kiyala. Click to expand... ara guti kaapu kolla clz eke ugannana velave kaa gahala kiyala thmi kattiya kiyanne..
shenat said: na ban mama ahuwe mehema siddiyak athiwenna hethuwa mokakda kiyala. Click to expand... ara guti kaapu kolla clz eke ugannana velave kaa gahala kiyala thmi kattiya kiyanne..