e commerce express

newbie22

Well-known member
  • Jun 9, 2022
    1,499
    2,336
    113
    මචන් මේ 8 214.68 ක් කපා ගෙන තියෙන්නේ මොකටද? මම මුකුත් order කලෙත් නෑ.

    WhatsApp Image 2023-03-06 at 2.01.03 PM.jpeg
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,297
    1
    59,381
    113
    Kaduwela
    උබ ඉන්නේ දකුණු පළාතේ නේද?
    අකුරැස්ස සහ දෙනියාය ටවුන්දෙක අතර තියෙන පොඩි ටවුන් එකක් කිට්ටුව ගමක නේ?
    තාම ටෝකින් ටොම් ප්ලේ කරන එකෙක් දැක්කමයි 🫡
     

    newbie22

    Well-known member
  • Jun 9, 2022
    1,499
    2,336
    113
    උබ ඉන්නේ දකුණු පළාතේ නේද?
    අකුරැස්ස සහ දෙනියාය ටවුන්දෙක අතර තියෙන පොඩි ටවුන් එකක් කිට්ටුව ගමක නේ?
    තාම ටෝකින් ටොම් ප්ලේ කරන එකෙක් දැක්කමයි 🫡
    oya ithin ewwa wadak na newa maththayo, kohomada mee payment eka wune kiyala dannawada?
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,297
    1
    59,381
    113
    Kaduwela
    oya ithin ewwa wadak na newa maththayo, kohomada mee payment eka wune kiyala dannawada?
    ඔයාගේ කාඩ් එක ලීක් වෙලා. ලංකාවේ PayHere එකෙන් ගත්ත ඩම්ප් එක තාමත් සෙල් වෙවී යනවා.
    බංග්ලාදේශ් කාරයෝ එහෙම ඇමසන් Orders හිතේ හැටියට දානවා.
    PayHere පාවිච්චි කරලා නැති වුනත් බෑන්ක් වලින් ඉශු කරපු කාඩ්ස් වල බැච් ෆ්‍රේම් එක හකර්ස්ලා දන්නවා.
    උන් ලග CVV තිබුනත්, නැති වුනත් BruteForce කරලා හොයාගන්න පුළුවන්.
    පුළුවන් නම් කාඩ් එක කැන්සල් කරලා 3D Secure Card එකක් ගන්න.
    ඊමේල් එක PM එකකින් එවන්න උබේ ඩේටා තියේද කියලා චෙක් කරලා බලන්නම්.

    4vENrMs.png
     
    Last edited:

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,297
    1
    59,381
    113
    Kaduwela
    ඔන්න සමහර බංග්ලාදේශ් කාරයෝ ඔහොම උස්සපු කාඩ්ස් වලින් බයි කරන ඒවා.

    image.png
     
    • Haha
    Reactions: newbie22

    newbie22

    Well-known member
  • Jun 9, 2022
    1,499
    2,336
    113
    ඔයාගේ කාඩ් එක ලීක් වෙලා. ලංකාවේ PayHere එකෙන් ගත්ත ඩම්ප් එක තාමත් සෙල් වෙවී යනවා.
    බංග්ලාදේශ් කාරයෝ එහෙම ඇමසන් Orders හිතේ හැටියට දානවා.
    PayHere පාවිච්චි කරලා නැති වුනත් බෑන්ක් වලින් ඉශු කරපු කාඩ්ස් වල බැච් ෆ්‍රේම් එක හකර්ස්ලා දන්නවා.
    උන් ලග CVV තිබුනත්, නැති වුනත් BruteForce කරලා හොයාගන්න පුළුවන්.
    පුළුවන් නම් කාඩ් එක කැන්සල් කරලා 3D Secure Card එකක් ගන්න.
    ඊමේල් එක PM එකකින් එවන්න උබේ ඩේටා තියේද කියලා චෙක් කරලා බලන්නම්.

    4vENrMs.png
    machn mama online payment karalama na me card eken
    Bank ekata cl ekak deela ahaanko...
    call ekak dunna un kiyanneth oya ecommerce express ekata kapila thiyenawa kiyala witharayi kiyanne
    mail ekak dala balanna oni
     
    • Like
    Reactions: kasun_kbp

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,297
    1
    59,381
    113
    Kaduwela
    machn mama online payment karalama na me card eken

    call ekak dunna un kiyanneth oya ecommerce express ekata kapila thiyenawa kiyala witharayi kiyanne
    mail ekak dala balanna oni
    නැති වුනාට කරන්න දෙයක් නෑ.
    ඔයා කාඩ් එක ගත්ත බෑන්ක් එකේ ඔයාගේ කාඩ් එකේ බැච් එකේ
    තියෙන එක කාඩ් එකක් හරි ඔන්ලයින් පේමන්ට්ස් වලට යූස් කරලා ඇති.
    හකර්ස්ලා කාඩ් නම්බර්ස් ජෙනරේට් කරලා ඔක්කොමට බ්රුට්ෆොස් කරලා බලනවා.
    බෑන්ක් එකට කියලා බලන්න. මේකේ වැරැද්ද ඔයාගෙවත් බෑන්ක් එකේවත් නෙමෙයි.
    PayHere ලගේ. දවසට බර ගාණක් දෙනෙක්ගේ ඔහොම නිකාන් සල්ලි කැපිලා යනවා.
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    ඔයාගේ කාඩ් එක ලීක් වෙලා. ලංකාවේ PayHere එකෙන් ගත්ත ඩම්ප් එක තාමත් සෙල් වෙවී යනවා.
    බංග්ලාදේශ් කාරයෝ එහෙම ඇමසන් Orders හිතේ හැටියට දානවා.
    PayHere පාවිච්චි කරලා නැති වුනත් බෑන්ක් වලින් ඉශු කරපු කාඩ්ස් වල බැච් ෆ්‍රේම් එක හකර්ස්ලා දන්නවා.
    උන් ලග CVV තිබුනත්, නැති වුනත් BruteForce කරලා හොයාගන්න පුළුවන්.
    පුළුවන් නම් කාඩ් එක කැන්සල් කරලා 3D Secure Card එකක් ගන්න.
    ඊමේල් එක PM එකකින් එවන්න උබේ ඩේටා තියේද කියලා චෙක් කරලා බලන්නම්.

    4vENrMs.png
    ado mn me lagadith baluwa me wesawo tham card details plain text eken yawanne, card number, expiry, cvv okkom, ahuwam kiyanaw eka un nemeilu karanne bank ekenlu :angry: :angry:
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,297
    1
    59,381
    113
    Kaduwela
    ado mn me lagadith baluwa me wesawo tham card details plain text eken yawanne, card number, expiry, cvv okkom, ahuwam kiyanaw eka un nemeilu karanne bank ekenlu :angry: :angry:
    ඔව් ඩම්ප් එකේ තියෙන්නෙත් ප්ලේන් ටෙක්ස්ට්.
    මං අදුරන එවුන්ගේ ඊමේල් වලින් හොයාගෙන උන්ට කිව්වා බෑන්ක් කාඩ්ස් Deactivate කරන්න කියල.
     
    • Like
    Reactions: newbie22

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    ඔව් ඩම්ප් එකේ තියෙන්නෙත් ප්ලේන් ටෙක්ස්ට්.
    මං අදුරන එවුන්ගේ ඊමේල් වලින් හොයාගෙන උන්ට කිව්වා බෑන්ක් කාඩ්ස් Deactivate කරන්න කියල.
    ow bn, mn unge system ek app ekakt integrate karanna meeting ekak illalla ekedi eke developert kiwwe oka, uta ganakwath na, https una kiyala oka secure nane, uta kiwwam u kiyanaw hoda prashnayaklu :angry:
     

    Lokka Bro

    Well-known member
  • Aug 18, 2020
    1,412
    2,514
    113
    Loading...
    elakiri.com
    ow bn, mn unge system ek app ekakt integrate karanna meeting ekak illalla ekedi eke developert kiwwe oka, uta ganakwath na, https una kiyala oka secure nane, uta kiwwam u kiyanaw hoda prashnayaklu :angry:
    ඉතින් උන් හරිනෙ බන් 😒 ඒක හොඳ ප්‍රශ්නයක් 🤣
     

    JokerFan

    Well-known member
  • May 29, 2016
    15,856
    9,525
    113
    Arkham City
    up

    ඔන්න සමහර බංග්ලාදේශ් කාරයෝ ඔහොම උස්සපු කාඩ්ස් වලින් බයි කරන ඒවා.

    image.png
    Payhere ekata game eka set kare Bangaliyoda ethakota? nathnam munge Credit crad details dan one thanakin ganna puluwanda?
    ------ Post added on Mar 6, 2023 at 8:24 PM
     
    • Like
    Reactions: kasun_kbp

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,297
    1
    59,381
    113
    Kaduwela
    up


    Payhere ekata game eka set kare Bangaliyoda ethakota? nathnam munge Credit crad details dan one thanakin ganna puluwanda?
    ------ Post added on Mar 6, 2023 at 8:24 PM
    බංගලියෝ හරි මොරොක්කන් කාරයෝ හරි.
    හරියටම දන්නේ නෑ. කොහොම හරි ඕක ෆෝරම් වල සෙල් වෙනවා තාමත්.
    දැන් ඉතින් 3D නැති ඕනිම කාඩ් එකකින් පොඩි පොඩි පේමන්ට්ස් ගෙවාගන්න පුළුවන් ඇති.
    කොහොම හරි යූසර් බේස් එකනම් ඇඩ්‍රස් නම් ගම් ඔක්කොම එකක් තියෙනවා.
    මෙහෙ ඉලෙක්ෂන් කැම්පේන් කරන එවුන් ඔය ඩම්ප් එක Buy කරයි.
     
    • Sad
    Reactions: JokerFan