Ebay එකෙන් බඩු ගෙන්නලා කෙල උන කොල්ලනගෙන් උදව්.

CorD SaC

Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,160
    113
    Ebay එකෙන් බඩු ගෙන්නලා කෙල උන කොල්ලනගෙන් උදව්.

    මචන්ලා පොඩි කේස් එකක් මම හෙඩ්සෙට් එකක් ගෙන්නුවා Ebay එකෙන්,අද තමා කස්ටම් එකෙන් රිලීස් කරගත්තෙ.කොහොම හරි බන් මේකේ පව්ර් බට්න් එක වැඩ නෑනේ... :( පට්ට අවුල බන්..ප්‍රොජෙක්ට් එකක් කරන්ඩ ගෙන්නුවේ..ඒකත් කෙල බන් මේ නිසා...මහ ජරා වෙලාවක් මගෙ කැරකෙන්නේ..:(:(:(

    මේක ගත්තෙනම් top rated සෙලර් කෙනෙක්ගෙන්..

    මම මේක ගද්දි මම ඩිස්කවුන්ට් එකක් ඉල්ලුවාම 15% discount එකකුත් දුන්නා..
    30 days money back, buyer pays return shipping & Ebay money back Guarantee තියෙනවා Item එකට..දැන් මම මොකක්ද බන් කරන්ඩ ඕනි... $112.24 ගියා බන් සේරටම :(:(:
     
    • Like
    Reactions: upulpdn

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,974
    1
    12,314
    113
    අදාළ නෑ නේ
    sellerta msg ekak daapan machan... uge response eka anuwa thamaa next step eka balanna ona
    what's the item ban?
    why was it stopped at customs?
    you get buyers protection from ebay and buyer protection from paypal
    if the seller is at fault here you could probably get a partial refund or full
    if the seller says he's paying for return shipping you have nothing to worry about right?
     
    Last edited:

    isurues1

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    1,216
    215
    63
    Colombo
    Free shipping da ?
    nattam DHL hari Fedex da?

    free shipping nam ithin seller contact karanna.....case 1k atta wistare kianna....(podi video 1k illuwath yawanna...

    worst case item not received kiyala case 1k danna (free shipping without tracking num witarai)

    or else post the item link.
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,160
    113
    Free shipping da ?
    nattam DHL hari Fedex da?

    free shipping nam ithin seller contact karanna.....case 1k atta wistare kianna....(podi video 1k illuwath yawanna...

    worst case item not received kiyala case 1k danna (free shipping without tracking num witarai)

    or else post the item link.

    ෆ්රී ශිපින්ග් නම් නෙමේ මචන්... (USPS First Class Mail International / First Class Package International Service)උඹ කියන්නේ එක ආවේ නෑ කියලා කියන්ඩ කියලද?? :dull: :confused:
     

    Sub Zer0

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    6,575
    2,401
    113
    aawa kynna epaa return krnna kyai..

    tracking tye nm ithn sorry.com aaye ywnna wei.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    කෝ ගෙන්නපු එකේ පොටෝ එකක් දාපන් බලන්ඩ මුලින්ම..
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,160
    113
    aawa kynna epaa return krnna kyai..

    tracking tye nm ithn sorry.com aaye ywnna wei.

    අගෝස්තු 20 වෙනකන් tracking ඩීටේල්ස් තියේ මචන්... :( USPS First Class Mail International / First Class Package International Service වලින් බඩු ආවේ :(
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,160
    113
    sellerta msg ekak daapan machan... uge response eka anuwa thamaa next step eka balanna ona
    what's the item ban?
    why was it stopped at customs?
    you get buyers protection from ebay and buyer protection from paypal
    if the seller is at fault here you could probably get a partial refund or full
    if the seller says he's paying for return shipping you have nothing to worry about right?

    මොකක් කියලද මචන් දාන්ඩ ඕනි මැසේජ් එක,බඩු ආවේ නෑ කියලද? නැත්නම් ආවා වැඩ නෑ කියලද, හැබැයි ට්‍රැකින් ඩීටේල්ස් තියේ :(
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,160
    113
    15% discount impossible


    did u brought like 100 items:nerd:

    නෑ බන්..ටෝටල් ප්‍රයිස් එකෙන් දුන්නේ මට.මම ඇකඩමික් ඕෆර් එකක් දෙන්ඩ බැරිද ඇහුවාම :(
     

    dilw

    Well-known member
  • May 13, 2015
    2,525
    1
    2,388
    113
    seller contact karanna, awe na kiwwoth kela wenawa tracking thiyena nisa, return karanna salli ahapw dei