ebay පට්ටම බඩු ඕනේදෝ,,. එහෙනම් වරෙල්ලා මෙතෙන්ට

merk

Junior member
  • Jul 25, 2009
    123
    5
    18
    ebay පට්ටම බඩු ඕනේදෝ,,. එහෙනම් වරෙල්ලා මෙතෙන්ට

    මගේ ලගත් තියනවා පට්ටම බඩු ගැජට් ලිස්ට් එකක්,:D:D:D:D:D
    උබලටත් ඕනෙද?? ආආආආආආආ :cool::cool:

    උබලටත් ඕනෙම බඩුවක් තියනවනම් කියපල්ලා මන් හොයල ගෙනත් දෙන්නම් ,
    සිරාවටම අඩු සාදාරන ගානට.:cool::cool:

    උබල ආස බඩු එහෙම තියනවනම් ebay එකේ හොයල බලලා මට දෙන්න link 1.
    ගෙනත් දෙන්නම් හිටු කියලා.:lol::lol:

    වැඩි විස්තර ඕනෙනම් ෂණිකව දාන්නා මට email 1ක්.
    >>> [email protected]

    call කරත් කමක් නෑ.message 1ක් දැම්මත් කමක්මමම නෑ අනේ.
    >> 071 0333 799

    ඕනෙම දෙයක් අහන්න අය දෙපාරක් හිතන්නෙපා අහන්න මෙතනින්ම.නැත්තම් දාන්න සට ගාල mail 1ක් හරි message 1ක්.


    එහෙනම් හැමෝටම ජය ශ්‍රී මචන්ලා :love::love:
     
    Last edited:

    merk

    Junior member
  • Jul 25, 2009
    123
    5
    18
    :lol::lol::lol::lol: lol ම තමා.

    ubala wage hemomo oya rajakariya dan nene.nodanna ayata help 1k karanawa.echcharai,,shepda,,;)
     

    shanerandi

    Member
    Nov 2, 2006
    2,459
    553
    0
    Kadawatha
    මගේ ලගත් තියනවා පට්ටම බඩු ගැජට් ලිස්ට් එකක්,:D:D:D:D:D
    උබලටත් ඕනෙද?? ආආආආආආආ :cool::cool:

    උබලටත් ඕනෙම බඩුවක් තියනවනම් කියපල්ලා මන් හොයල ගෙනත් දෙන්නම් ,
    සිරාවටම අඩු සාදාරන ගානට.:cool::cool:

    උබල ආස බඩු එහෙම තියනවනම් ebay එකේ හොයල බලලා මට දෙන්න link 1.
    ගෙනත් දෙන්නම් හිටු කියලා.:lol::lol:

    වැඩි විස්තර ඕනෙනම් ෂණිකව දාන්නා මට email 1ක්.
    >>> [email protected]

    call කරත් කමක් නෑ.message 1ක් දැම්මත් කමක්මමම නෑ අනේ.
    >> 071 0333 799

    ඕනෙම දෙයක් අහන්න අය දෙපාරක් හිතන්නෙපා අහන්න මෙතනින්ම.නැත්තම් දාන්න සට ගාල mail 1ක් හරි message 1ක්.


    එහෙනම් හැමෝටම ජය ශ්‍රී මචන්ලා :love::love:

    උඹ අපි වෙනුවෙන් සද්භාවයෙන් කරන ක්‍රියාවක්ද ඕක? නැත්නම් ව්‍යාපාරයක්ද? ඕකෙන් උඹට ලැබෙන ප්‍රථිලාභෙ මොකක්ද? උඹ top rated buyer කෙනෙක් වෙන එකද?
     

    merk

    Junior member
  • Jul 25, 2009
    123
    5
    18
    උඹ අපි වෙනුවෙන් සද්භාවයෙන් කරන ක්‍රියාවක්ද ඕක? නැත්නම් ව්‍යාපාරයක්ද? ඕකෙන් උඹට ලැබෙන ප්‍රථිලාභෙ මොකක්ද? උඹ top rated buyer කෙනෙක් වෙන එකද?

    machan sadbawayen karana viyaparayak kiyala hitaganin,help 1k one kenekta sadaranawa udu karanna lesti.