Ebay ප්රශ්ණයක් උදවුවක් ඕනෙ මචන්ල ඉක්මනට
mama rusian ekekta item 5 (54$k 5ma) yewwa registerpost demme .den miniha case ekak open karala eka item ekalu aave ithuru 4 ta refund oone kiyala . uuta refundmalu oone aaye badu epalu
. 5ma ekata parcel karala yewwe ekata tape gahala. ekak yanna vidiyak naha keeyatavath.
ebay facebook page eken ahuvama tracking number eken balannalu. lankave tracking number veda karanne nahane ban.
refund kale nathnam account eka suspend karanavada ? meka goda daganna vidiyak nedda refund nokara aparade account
eka help machanla
mama rusian ekekta item 5 (54$k 5ma) yewwa registerpost demme .den miniha case ekak open karala eka item ekalu aave ithuru 4 ta refund oone kiyala . uuta refundmalu oone aaye badu epalu
. 5ma ekata parcel karala yewwe ekata tape gahala. ekak yanna vidiyak naha keeyatavath. ebay facebook page eken ahuvama tracking number eken balannalu. lankave tracking number veda karanne nahane ban.
refund kale nathnam account eka suspend karanavada ? meka goda daganna vidiyak nedda refund nokara aparade account
eka help machanla