Ebay ප්‍රශ්ණයක් උදවුවක් ඕනෙ මචන්ල ඉක්මනට

nimalivvv

Junior member
  • Jun 2, 2007
    496
    11
    18
    Ebay ප්‍රශ්ණයක් උදවුවක් ඕනෙ මචන්ල ඉක්මනට

    mama rusian ekekta item 5 (54$k 5ma) yewwa registerpost demme .den miniha case ekak open karala eka item ekalu aave ithuru 4 ta refund oone kiyala . uuta refundmalu oone aaye badu epalu:angry:. 5ma ekata parcel karala yewwe ekata tape gahala. ekak yanna vidiyak naha keeyatavath.

    ebay facebook page eken ahuvama tracking number eken balannalu. lankave tracking number veda karanne nahane ban.

    refund kale nathnam account eka suspend karanavada ? meka goda daganna vidiyak nedda refund nokara aparade account:no: eka help machanla
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,003
    40,909
    113
    Ebay eken support illapan. Ethakota ebay eken ube and buyerge history eka balala case eka study karala theeranayak devi
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    russian karayo ohoma tamai, kisima anukampawak nehe, american aya, australia aya hodai, 2-3 denek honda nehe egollangenuth. mona wage case ekakda open karala tiyenne? item not received ekakda?
     

    HashanR

    Member
    Jun 26, 2011
    2,839
    421
    0
    Matara
    BUMP

    Lankawe tracking number wada krnne na thamai ban math me wenakan rata yawapu hama ekakma check kra wada krnne na. mokata tracking numbers denwada danna mun
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    issellama mona wage case ekakda open karala tiyenne, item not received or not described?
     

    1sam

    Well-known member
  • Mar 25, 2016
    2,649
    5,729
    113
    When you post these items, postage must calculate according to weight. Since you not reveal what are the items, I am not sure whether you can use the "weight of the parcel" as proof of your shipment. Anyway, make a complain to ebay and explain, and try to prove that, you posted all five according to parcel weight. Russians are well known for dishonesty.
     

    Mr.Sawyer

    Well-known member
  • Jan 18, 2017
    1,235
    343
    83
    Langley
    Russian unge custom wala aulak thiyenwa bn ali eketh godak Russian unmai negative denne un ekka business nokara inna balapan
     

    Gccamila

    Well-known member
  • Feb 16, 2013
    3,282
    624
    113
    DownTown
    wari-nana.gif
    BUMP
    wari-nana.gif