niyama wedak machan.simple thiyahan.ubalage ads dahan winasa wenna danna epa.kastiya enne nethiwei.
ex : zoom el ke oka kala iwarai den ads nisa.
hariyata place karala ads dahan.pop up danna epa.
niyama consept ekak machan.watinawa
godak thanx mcho feedback ekata.. api thawa meka develop karanawa.. thawa mona wage dewal site ekata add unoth hodaida?
