ebay,amazon භාණ්ඩ ගෙන්නන අයට මිල ගණන් සසදන්න අලුත් ව

Status
Not open for further replies.

walter obarin

Member
Oct 15, 2016
141
9
0
Padukka
niyama wedak machan.simple thiyahan.ubalage ads dahan winasa wenna danna epa.kastiya enne nethiwei.
ex : zoom el ke oka kala iwarai den ads nisa.

hariyata place karala ads dahan.pop up danna epa.

niyama consept ekak machan.watinawa

godak thanx mcho feedback ekata.. api thawa meka develop karanawa.. thawa mona wage dewal site ekata add unoth hodaida?
 

dilrasan

Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,824
    1
    4,886
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    honda adahasak machan..searching speed ekath hondai..thawa poddak interface ekada mokakda eka heduwanam patta..mokada eka ekkenage hitha yana de wenasne...

    wenna oni de wenawa thamai site eken..eth poddak thwa lassanakuth thiyenna oni ne? :)
     

    walter obarin

    Member
    Oct 15, 2016
    141
    9
    0
    Padukka
    honda adahasak machan..searching speed ekath hondai..thawa poddak interface ekada mokakda eka heduwanam patta..mokada eka ekkenage hitha yana de wenasne...

    wenna oni de wenawa thamai site eken..eth poddak thwa lassanakuth thiyenna oni ne? :)

    aniwa mchn eka nam ikmanata hdannm.. tikk lassana karanna one..
     

    walter obarin

    Member
    Oct 15, 2016
    141
    9
    0
    Padukka
    search ekakin passe home page ekata yanna button ekak add karanna.

    Good work..!!

    eka poddak hithala balannm mchn.. search ekakin passe home page ekata enna nam one wenne na bn home page eke nikan wisthara witharaine thiyenne.. apahu uda serch bar eken thawa wena deyak thiyanawa nm search ranna one..
     
    Status
    Not open for further replies.