EK අවුරුදු කුමරිය තේරීමේ තරගය

rigamage

Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,388
    1,220
    113
    මහවිලච්චිය
    EK අවුරුදු කුමරිය තේරීමේ තරගය

    ආයුබෝවන්


    ඔබ සැමට සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා ...
    EK අවුරුදු කුමරිය තේරීමේ තරගය අද මෙම ස්ථානයේදී පැවැත්වේ......

    EK අවුරුදු කුමරිය සදහා සුදුසු නාම යෝජහන ඉදිරිපත් කරන්න ..


    updated
    ඉතිං සහෝදරවරුනි ඔබලාගේ ඉල්ලීම මත මෙම වසරේ අවුරුදු කුමරිය තේරීමේ තරඟය මෙන්න ආරම්භ කරනවා ....ඉතිං ඔබතුමන්ලාම යෝජනා කරපු අපගේ ඒ ආදරණීය සාමාජිකාවන් අතරින් වඩාත්ම සුදුසු අවුරුදු කුමරිය ඔබගේ ගෞරවනීය ඡන්දයෙන් තෝරා ගැනමේ ඒ උතුම් අවස්ථාවටයි මෙ දැන් එළඔ තිඛෙන්නේ .....
    ඉතිං ඔබට තිඛෙන ඒ වටිනා අවස්ථාව අහිමි කර ගන්න එපා ...පාවිච්චි කරන්න ඒ ඔබගේ වටිනා ඡන්දය...
    පාවිච්චි කිරීමට...
    එහෙනම් අවසරයි....



    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1409192
     
    Last edited:

    Mozilla

    Well-known member
  • අවුරුදු කුමරිය තේරීමේ තරගය සදහා පහත දැක්ක වෙන නම් මං යෝජනා කරනවා.:)

    Rovin
    Gayankuwait
    delmar
    New Folder
    maheshsenadheera
    Kasunrock619
    Supunlk​

    මේ යුවතියන්ගේ සමහරක් තාම ජීවන මාර්ගය ලෙස වේ. කමේ යනවා.එක මෙම තරගයට බාදාවක් වෙන්නේ නැ කියල මං හිතනවා.සියළු දෙනාටම ජය ප්‍රර්ථනා කරනවා :)
     

    rigamage

    Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,388
    1,220
    113
    මහවිලච්චිය
    අද රාත්‍රී 7 න් පසුව නාම යෝජනා බර නොගන්න බව කරුණාවෙන් සලකන්න ...එම නිසා ඊට පෙර නාම යෝජනා කරන්න ...
     

    rigamage

    Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,388
    1,220
    113
    මහවිලච්චිය
    රාත්‍රී 7 න් පසුව අවසාන වටයට සුදුසු ය තොර ගන්න අතැර පසුව ප්‍රසිද්ද චන්ද විමසීමකින් පසුව එලකිරියෙහි 2012 කුමරිය තෝරා ගනු ලැබේ...ජයග්‍රාහිකාවට වටිනා තියග පිරිනැමීමට සියලු katautu සුදානම් කර ඇත ...
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    අවුරුදු කුමරිය තේරීමේ තරගය සදහා පහත දැක්ක වෙන නම් මං යෝජනා කරනවා.:)

    Rovin
    Mozilla
    delmar
    New Folder
    maheshsenadheera
    Kasunrock619
    Supunlk​


    මේ යුවතියන්ගේ සමහරක් තාම ජීවන මාර්ගය ලෙස වේ. කමේ යනවා.එක මෙම තරගයට බාදාවක් වෙන්නේ නැ කියල මං හිතනවා.සියළු දෙනාටම ජය ප්‍රර්ථනා කරනවා :)
    1.gif
    obe yojanawa isthira karanawa :yes:
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    රජාගේ ගෝලයෙක්ගේ ගෑණිත් එන නිසා දැන් අක්‍රමිකතා, සුදුවෑන්, අල්ලස්, මඩ ගැහිලි, තරගය පුරාවට තියෙන්න පුලුවන්. ඒක නිසා තරගයේ විනිවිධ භාවයක් තිබිය යුතුයි. Poll එක දානකොට Public දාපන් ඒක නිසා. නැත්නම් සුනිමලයා ඌගේ fake වලින්ම titi ට vote කරයි.
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    අවුරුදු කුමරිය තේරීමේ තරගය සදහා පහත දැක්ක වෙන නම් මං යෝජනා කරනවා.:)

    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_highpos.gif
    reputation_highpos.gif
    reputation_highpos.gif
    reputation_highpos.gif
    reputation_highpos.gif
    reputation_highpos.gif


    -Petsha-
    user_offline.gif


    Senior Member



    cryztalz
    user_offline.gif


    Senior Member

    agresha
    user_offline.gif


    Senior Member

    *maheshi*
    user_offline.gif


    Senior Member