ela kollo set ekak..

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    uta nelanawa taru wisi wenna...

    habai ohoma karanwa nam hodai itin

    eka parak mage phon eka ussala u bus eken bahala diwwa

    mai mage yaluwekui uge passen elogena yanakota (onna horek allapan kari horek kiyala ka gahagena) issrahata awa gym gihila ena kollo set ekak.. onna horek okawa nawatapan kiwwa mun set eka depatata wela horata yanna dunna yako.. horata yanna kiyala unta gahana hituna

    ita pase hora allagena dekak nelala ena gaman aruntat hoda dekak kiyala awe api
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,123
    113
    තව දෙන්න තිබ්බෙ ඕකට ... කාලකන්නි
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    uta nelanawa taru wisi wenna...

    habai ohoma karanwa nam hodai itin

    eka parak mage phon eka ussala u bus eken bahala diwwa

    mai mage yaluwekui uge passen elogena yanakota (onna horek allapan kari horek kiyala ka gahagena) issrahata awa gym gihila ena kollo set ekak.. onna horek okawa nawatapan kiwwa mun set eka depatata wela horata yanna dunna yako.. horata yanna kiyala unta gahana hituna

    ita pase hora allagena dekak nelala ena gaman aruntat hoda dekak kiyala awe api

    :lol::lol:

    protein heroesla
     

    kevindareal

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,195
    1,632
    113
    uta nelanawa taru wisi wenna...

    habai ohoma karanwa nam hodai itin

    eka parak mage phon eka ussala u bus eken bahala diwwa

    mai mage yaluwekui uge passen elogena yanakota (onna horek allapan kari horek kiyala ka gahagena) issrahata awa gym gihila ena kollo set ekak.. onna horek okawa nawatapan kiwwa mun set eka depatata wela horata yanna dunna yako.. horata yanna kiyala unta gahana hituna

    ita pase hora allagena dekak nelala ena gaman aruntat hoda dekak kiyala awe api

    gym yana hama ekama kolloda ban. lolloth inne aga bumbagen ehema eun set ekak wenna athi. :lol: