ඒ කාලේ මේකේ මල්ටි ප්ලෙයර් සවර්ස් තිබ්බා . ගහන්න ආස උනාට හොද ඉන්ටනෙට් කනෙක්ශන් එකක් තිබ්බේ නෑNFS IGI gta vice city ගහන කාලෙ.
ඒ කාලේ මේකේ මල්ටි ප්ලෙයර් සවර්ස් තිබ්බා . ගහන්න ආස උනාට හොද ඉන්ටනෙට් කනෙක්ශන් එකක් තිබ්බේ නෑNFS IGI gta vice city ගහන කාලෙ.
කොලු කාරයක් වෙන්න ඇති. උගේ මරණෙත් සැක සහිතයිmage blog eke post ekak ekek copy karala thread ekaka dala thibba.
uu ekka waliyak dagena awe. awa para kattiya godak iddi math set una.
passe meke honda yaluwek hambuna
passe uu athuru dahan una
eetapasse mekata addict una
ඉටින් අට්ටන යකො උ කියල ටියන්න. මක මනසික ලඩ්ඩු විටරි ඉන්න. හොන්ද අකක් අවොට් බන් කරනවමේකෙ ඇඩ්මින් තුමා දවසක් මට කියනව මානසික ලෙඩක් තියෙන හින්දලු මට ඉන්න දීල තියෙන්නෙ
නැත්තං බෑන් කරනවලු![]()
ko uu dan?GTRZ thamai waren kiwwe aluth site ekata![]()
uu nam oya inne. lagakadi set une naha.fb eke buutha katha meken aran copy karapuwa tibbe. ewa search krala Elakiri eka set una. eetapsse elakiri buutha kotuwa sampurnayenma kiyewwa.
ko uu dan?
you are an old member
------ Post added on Sep 4, 2026 at 12:25 AM
2007 Sindu download karanna awe.. thawa music.lk hari elakiri wage ma site ekak thibba.. kariyo dana thread bala la math comment danna patan gaththa.. passe rep magulak genath mawa rathu kara. Kalli karayo.. kariyo. Sakkili..

Podi sticker. Ara side windows wala uda tiyenne podi kotuwak. Eke gahala tibbePodi sticker da? nattan ara bus eke eliyen pattaka ghla tiyana loku sticker da?