slow wela neda load wenne ne samahara welawata ubalatath mehemada
Honey Bunch Well-known member Nov 24, 2018 17,360 26,901 113 Kandy Dec 16, 2022 #1 slow wela neda load wenne ne samahara welawata ubalatath mehemada Reactions: siri_ayya
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,375 1 101,240 113 34 Kalutara Dec 16, 2022 #3 @spamcheck මීක් නෑ
Akithama Well-known member May 24, 2014 2,640 2,547 113 හැම තැනම Dec 16, 2022 #4 ඔව් බුන් සෙද්ද ලොක්ක මික් නැ
N nalin0001 Well-known member Jun 12, 2014 20,258 34,895 113 Dec 16, 2022 #6 ඇයි මේ එලකිරිය මන්දගාමී වෙලා? ඇඩිමින්තුමා හොස්ටින් ගාස්තු ගෙවලා නැද්ද?
batwise Well-known member Aug 28, 2020 8,514 15,891 113 111 Gotham batman.com Dec 16, 2022 #8 Slt natuwa wena එකකින් balanna. Mage slow nane. Fibre ekata slow wuna. Dialog ekara slow na. Ehema wenne khmada Reactions: siri_ayya
Slt natuwa wena එකකින් balanna. Mage slow nane. Fibre ekata slow wuna. Dialog ekara slow na. Ehema wenne khmada
stasia Well-known member May 28, 2018 12,813 26,352 113 כדור הארץ Dec 16, 2022 #9 Like a government shit
Quick_Silver Well-known member Jan 9, 2021 1,697 2,581 113 San Ricardo Dec 16, 2022 #10 Mage nam wenadata wediya fast
S siri_ayya Well-known member Feb 1, 2022 16,963 1 29,874 113 Dec 16, 2022 #13 batwise said: Slt natuwa wena එකකින් balanna. Mage slow nane. Fibre ekata slow wuna. Dialog ekara slow na. Ehema wenne khmada Click to expand... අඩෝ මාර seen ඒක නේ බන්.. මමත් slt router එකෙන් ඇද්දා හරිගියේ නෑ.. දැන් dialog mobile data වලින් පට්ට speed වැඩ.. Reactions: Sasindu Nimsara and batwise
batwise said: Slt natuwa wena එකකින් balanna. Mage slow nane. Fibre ekata slow wuna. Dialog ekara slow na. Ehema wenne khmada Click to expand... අඩෝ මාර seen ඒක නේ බන්.. මමත් slt router එකෙන් ඇද්දා හරිගියේ නෑ.. දැන් dialog mobile data වලින් පට්ට speed වැඩ..
Honey Bunch Well-known member Nov 24, 2018 17,360 26,901 113 Kandy Dec 16, 2022 #14 මීක් කියන නිසා රජයෙන් බ්ලොක්ක් කරලද
Ritigala Jayasena69 Well-known member Apr 26, 2021 13,636 24,002 113 උඩරට Dec 16, 2022 #15 slow bng slt fiber
Rahula Kasun Well-known member Feb 1, 2013 12,371 13,690 113 හැමිනේශන් Dec 16, 2022 #17 Dialog use kranne mn - Slow wela naaa
narihashan Well-known member Mar 22, 2022 5,732 1 8,602 113 Dec 16, 2022 #18 SLT fiber එකේ slow Dialog mobile data fast, that's subtle censorship SLT with VPN fast ------ Post added on Dec 16, 2022 at 6:34 PM
SLT fiber එකේ slow Dialog mobile data fast, that's subtle censorship SLT with VPN fast ------ Post added on Dec 16, 2022 at 6:34 PM
KrishanL89 Well-known member Sep 12, 2020 9,298 15,387 113 Dec 16, 2022 #19 මුනිවත හොදයි දෙබසින් දුක වැඩි හන්දා....