Engineer's Salary in Sri Lanka ( ලංකාවේ ඉන්ජිනියර්ස්ලගේ පඩි )

kasunkaru

Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    ලැට් වලවල් කපලා හම්බ කරන්න අමාරුද දැන්?
    ලැට් industry එක වැටිලද? 😂🚀
    මිනිස්සුන්ට ගූ යනවා හොරයිද?
    adoo singa wala bidey shower naa kiyanne attakda bn? ubala tissue witrada use karanne?
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    adoo singa wala bidey shower naa kiyanne attakda bn? ubala tissue witrada use karanne?

    @hancok ගෙ අම්මව work permit එකක් දීලා ගෙන්නගන්න ඉන්නෙ. දිව දාල සුද්ද කරලා දෙන්නම් කිව්වා. 🤭
     
    • Haha
    Reactions: kasunkaru

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Ithin ponnayo Dan mokada karanne ponna rate passport eka thiyagana. Sentosa ekata gihilla epai wela Hira wela goo yanne Nedda ponnayo :rofl:

    දැන් මෙහෙ නම් කියන්න එපා ගැඩවිලො නිකන් දන්නවා වගේ පෙන්නන්න. 🤭
    කොහෙන් ගියත් උඹලා ප්‍රජා සේවා වලින් යැපෙන ෆේල් ජිවිත. 😂
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    දැන් මෙහෙ නම් කියන්න එපා ගැඩවිලො නිකන් දන්නවා වගේ පෙන්නන්න. 🤭
    කොහෙන් ගියත් උඹලා ප්‍රජා සේවා වලින් යැපෙන ෆේල් ජිවිත. 😂
    Eka nemei ponnayo marenakan weda kalath PR gannam ba neda 20km DiGa rate :rofl:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Eka nemei ponnayo marenakan weda kalath PR gannam ba neda 20km DiGa rate :rofl:

    බින්න බහින්න වගේ රටවල් වලට යන්න බලාගෙන ඉන්න අනාත පොන්න ජීවිත. 😂
    ප්‍රජා සේවා වේසිගෙ පුතාලගෙ මානසිකත්වය. 🤦
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    බින්න බහින්න වගේ රටවල් වලට යන්න බලාගෙන ඉන්න අනාත පොන්න ජීවිත. 😂
    ප්‍රජා සේවා වේසිගෙ පුතාලගෙ මානසිකත්වය. 🤦
    Eka thama ponnayo neda :lol::lol:
    Eka nemei ponnayo Canadawe 400,000$ job ekai PR ekai ganne nadda :lol: Nigerian ponnaya balan athi Uba yes kiyanakan :lol:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Eka thama ponnayo neda :lol::lol:
    Eka nemei ponnayo Canadawe 400,000$ job ekai PR ekai ganne nadda :lol: Nigerian ponnaya balan athi Uba yes kiyanakan :lol:


    කැනඩාවේ ගියාද වේසිගෙ පුතේ? ඔසී ගියාද ? 😂
    නාකි වෙනකන් ලැට් වලවල් කප කප PTE කරයි වගේ නේද පේන්නේ? 😂 අමු ෆේල් පොන්නයෙක්නේ.
    මූ PTE කරන්නෙ ලෝකේ පලවෙනි වතාවට PTE කරන එකා වගේ කියහන්කෝ 🤭🤭
    මේ වගේ ෆේල් පොන්නයෝ හදපු නාකි පකයාගේ ඇට දෙක ලැබ් වලට යවලා study කරන්න ඕන. 😂😂😂
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    කැනඩාවේ ගියාද වේසිගෙ පුතේ? ඔසී ගියාද ? 😂
    නාකි වෙනකන් ලැට් වලවල් කප කප PTE කරයි වගේ නේද පේන්නේ? 😂 අමු ෆේල් පොන්නයෙක්නේ.
    මූ PTE කරන්නෙ ලෝකේ පලවෙනි වතාවට PTE කරන එකා වගේ කියහන්කෝ 🤭🤭
    මේ වගේ ෆේල් පොන්නයෝ හදපු නාකි පකයාගේ ඇට දෙක ලැබ් වලට යවලා study කරන්න ඕන. 😂😂😂
    Balapan ponnayo PTE th fail una. Singapore thama dan ekama option eka. Loke hodama rata :lol:

    Hena amarui elakiri eke IT wesige puththu ekka wali daganna. Ekek lat giyaa. Ekek goo giya. Ekek germay Switzerland. Thawa ponnayek Singapore lu hodama. Ekak kiyapanko ponnayine :lol:

    amboo 2016 thread. e kale lakshe gattu un dan sure laksha 10 ta wadiya gannwa 😃
    Tho amerikawe anatha wela fail wela neda inne. Singapore job ekak set karaganna beri unada? :lol:
    ------ Post added on Jul 14, 2023 at 11:39 AM