Me tike construction watila eekai.![]()
adoo singa wala bidey shower naa kiyanne attakda bn? ubala tissue witrada use karanne?ලැට් වලවල් කපලා හම්බ කරන්න අමාරුද දැන්?
ලැට් industry එක වැටිලද?
මිනිස්සුන්ට ගූ යනවා හොරයිද?
Temporary average worker ponnayinta PR ganna ba kiyalanam dannawaadoo singa wala bidey shower naa kiyanne attakda bn? ubala tissue witrada use karanne?

adoo singa wala bidey shower naa kiyanne attakda bn? ubala tissue witrada use karanne?
Ithin ponnayo Dan mokada karanne ponna rate passport eka thiyagana. Sentosa ekata gihilla epai wela Hira wela goo yanne Nedda ponnayo@hancok ගෙ අම්මව work permit එකක් දීලා ගෙන්නගන්න ඉන්නෙ. දිව දාල සුද්ද කරලා දෙන්නම් කිව්වා.![]()

Ithin ponnayo Dan mokada karanne ponna rate passport eka thiyagana. Sentosa ekata gihilla epai wela Hira wela goo yanne Nedda ponnayo![]()
Eka nemei ponnayo marenakan weda kalath PR gannam ba neda 20km DiGa rateදැන් මෙහෙ නම් කියන්න එපා ගැඩවිලො නිකන් දන්නවා වගේ පෙන්නන්න.
කොහෙන් ගියත් උඹලා ප්රජා සේවා වලින් යැපෙන ෆේල් ජිවිත.![]()

Eka nemei ponnayo marenakan weda kalath PR gannam ba neda 20km DiGa rate![]()
Eka thama ponnayo nedaබින්න බහින්න වගේ රටවල් වලට යන්න බලාගෙන ඉන්න අනාත පොන්න ජීවිත.
ප්රජා සේවා වේසිගෙ පුතාලගෙ මානසිකත්වය.![]()

Nigerian ponnaya balan athi Uba yes kiyanakan 
Eka thama ponnayo neda
Eka nemei ponnayo Canadawe 400,000$ job ekai PR ekai ganne naddaNigerian ponnaya balan athi Uba yes kiyanakan
![]()
Balapan ponnayo PTE th fail una. Singapore thama dan ekama option eka. Loke hodama rataකැනඩාවේ ගියාද වේසිගෙ පුතේ? ඔසී ගියාද ?
නාකි වෙනකන් ලැට් වලවල් කප කප PTE කරයි වගේ නේද පේන්නේ?අමු ෆේල් පොන්නයෙක්නේ.
මූ PTE කරන්නෙ ලෝකේ පලවෙනි වතාවට PTE කරන එකා වගේ කියහන්කෝ
මේ වගේ ෆේල් පොන්නයෝ හදපු නාකි පකයාගේ ඇට දෙක ලැබ් වලට යවලා study කරන්න ඕන.![]()


Tho amerikawe anatha wela fail wela neda inne. Singapore job ekak set karaganna beri unada?amboo 2016 thread. e kale lakshe gattu un dan sure laksha 10 ta wadiya gannwa![]()

uparima anathai suddaTho amerikawe anatha wela fail wela neda inne. Singapore job ekak set karaganna beri unada?
------ Post added on Jul 14, 2023 at 11:39 AM
Hehehee oya wage anatha ratawal wala gewal aran pr aran monawa karannada mitto. Singapore wala work visa aran rent ekata inna eka thama niyama achievement ekauparima anathai suddayantham podi geyak gatta nayak dala
![]()
