Engineer's Salary in Sri Lanka ( ලංකාවේ ඉන්ජිනියර්ස්ලගේ පඩි )

acryan

Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    dan 205k starting salary eka :D

    225,000 giya ayath innawa

    anith ewaa nam katha karanna epaa. me langakadi Junior batch malli kanake ta set karaa jobak 55,000 bung fresh gradauate. unta a kale kiyapu boru ekka mala panala inne

    Com un nam hondatama salary gannawaa
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Civil awurudu 8kata kalin fresh kenekta 65k withara aduma hambawunaa.

    Corona ekka Computer harenna wadi padi illuwoth eliye bung. 45,000 tath ready yanna kollo, kello expreince hadaganna

    nathnama gap eka cover karaganna baruwa jobs nathima wenawaa
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    gap eka common deyak vuna na covid ekka. ehama beluwoth fresh graduate ekevath recruit karanna ba

    HR unta owa kiuwata wadak na bung. un "I am currently working" kiyala interview eka kiuwoth uta thana denawaa. Contacts ona nathnam panaganna honda company ekakata
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    225,000 giya ayath innawa

    anith ewaa nam katha karanna epaa. me langakadi Junior batch malli kanake ta set karaa jobak 55,000 bung fresh gradauate. unta a kale kiyapu boru ekka mala panala inne

    Com un nam hondatama salary gannawaa

    Patta nh ban. ;);)
    MAth Increamnt ekak illanna one.

    Lead SE, Moratuwa IT graduate. 5+ Years Exp.
    275 Basic and that's all I get.
     
    • Love
    Reactions: acryan

    BumbleB

    Well-known member
  • Jun 24, 2020
    710
    1,243
    93
    225,000 giya ayath innawa

    anith ewaa nam katha karanna epaa. me langakadi Junior batch malli kanake ta set karaa jobak 55,000 bung fresh gradauate. unta a kale kiyapu boru ekka mala panala inne

    Com un nam hondatama salary gannawaa

    225 Starting Salary dena company eka mokakda?
     

    Gajaman007

    Well-known member
  • Feb 1, 2016
    1,958
    1
    3,438
    113
    අඩුම ගානේ ලක්ෂ 5-6ක් වත් වෙන්න ඕනේ. නැත නම් ඔච්චර කට්ට කාලා ඉගෙන ගන්නවට වඩා හොඳයි. තමන්ගේම බිස්නස් එකක් කරනවා.
     

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,671
    1
    6,348
    113
    ලංකාවේ ඉන්ජිනියර්ස්ලගේ පඩි (Engineer's Salary in Sri Lanka)

    ලංකාවේ BSc. Engineering Degree එක කරන යට කරන උදවුවක් මේක, පහල තියනවා එක එක Engineering ෆීල්ඩ් එක ගැන විස්තරයක් එක්ක සාමාන්‍ය ආරම්භක පඩිය...

    Electronic and Telecommunication Engineering - Dialog, SLT, Mobitel, AASL, Huawei, Etisalat වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 90000 - 150000 (SLT - 100000)
    Computer Engineering - WSO2, MilleniumIT, Ironone, Mubasher වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 80000 - 160000
    Electrical Engineering - CEB, LECO, CECB, DIMO, MAS වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 75000 - 150000 ( CEB - 140k)
    Mechanical Engineering - CEB, Port, AASL, MAS, MAGA, CECB, Brandix, Petroleum වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 60000 - 150000 (AASL- 140k, MAS - 70000)
    Civil Engineering - CECB, RDA, Water board, CEB, AASL, MAGA, ACCESS, AASL, Port, ICC වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 60000 - 150000 ( MAGA - Rs. 75000)
    Chemical Engineering - Holcim, Petroleum, SLSEA වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 50000 - 110000 ( SLSEA - Rs. 55000)
    Material Engineering - ITI, Loadstar, MAGA, RDA, CECB වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 45000 - 85000 ( RDA - Rs. 85000)
    Earth Resources Engineering (Mining) - GSMB, MAGA, CECB, ICC, Mahaweli, ACCESS, වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 60000 - 120000 ( MAGA - Rs. 75000 )
    Textile Engineering - MAS, Brandix, Textured Jersey, Hela Clothing වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 50000 - 90000
    .
    .
    .
    After 4 years, What about new salary scales in 2021:D
    .
    .
    .
     
    • Like
    Reactions: Sabren