dan 205k starting salary ekaWSO2 - 175k

dan 205k starting salary eka![]()
Civil awurudu 8kata kalin fresh kenekta 65k withara aduma hambawunaa.225,000 giya ayath innawa
anith ewaa nam katha karanna epaa. me langakadi Junior batch malli kanake ta set karaa jobak 55,000 bung fresh gradauate. unta a kale kiyapu boru ekka mala panala inne
Com un nam hondatama salary gannawaa
Civil awurudu 8kata kalin fresh kenekta 65k withara aduma hambawunaa.
gap eka common deyak vuna na covid ekka. ehama beluwoth fresh graduate ekevath recruit karanna baCorona ekka Computer harenna wadi padi illuwoth eliye bung. 45,000 tath ready yanna kollo, kello expreince hadaganna
nathnama gap eka cover karaganna baruwa jobs nathima wenawaa
gap eka common deyak vuna na covid ekka. ehama beluwoth fresh graduate ekevath recruit karanna ba
225,000 giya ayath innawa
anith ewaa nam katha karanna epaa. me langakadi Junior batch malli kanake ta set karaa jobak 55,000 bung fresh gradauate. unta a kale kiyapu boru ekka mala panala inne
Com un nam hondatama salary gannawaa


225,000 giya ayath innawa
anith ewaa nam katha karanna epaa. me langakadi Junior batch malli kanake ta set karaa jobak 55,000 bung fresh gradauate. unta a kale kiyapu boru ekka mala panala inne
Com un nam hondatama salary gannawaa
Oya IFS neda?Patta nh ban.
MAth Increamnt ekak illanna one.
Lead SE, Moratuwa IT graduate. 5+ Years Exp.
275 Basic and that's all I get.
Do aircraft engineering salary is more than 10 laks (but hard to find a job)
Srilankan airlines 7+ years more than enoughmona pissuda ochara gewanne naa boru, 25 years wath ona weiyi experience ohoma ganna perform karala
ලංකාවේ ඉන්ජිනියර්ස්ලගේ පඩි (Engineer's Salary in Sri Lanka)
ලංකාවේ BSc. Engineering Degree එක කරන යට කරන උදවුවක් මේක, පහල තියනවා එක එක Engineering ෆීල්ඩ් එක ගැන විස්තරයක් එක්ක සාමාන්ය ආරම්භක පඩිය...
Electronic and Telecommunication Engineering - Dialog, SLT, Mobitel, AASL, Huawei, Etisalat වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 90000 - 150000 (SLT - 100000)
Computer Engineering - WSO2, MilleniumIT, Ironone, Mubasher වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 80000 - 160000
Electrical Engineering - CEB, LECO, CECB, DIMO, MAS වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 75000 - 150000 ( CEB - 140k)
Mechanical Engineering - CEB, Port, AASL, MAS, MAGA, CECB, Brandix, Petroleum වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 60000 - 150000 (AASL- 140k, MAS - 70000)
Civil Engineering - CECB, RDA, Water board, CEB, AASL, MAGA, ACCESS, AASL, Port, ICC වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 60000 - 150000 ( MAGA - Rs. 75000)
Chemical Engineering - Holcim, Petroleum, SLSEA වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 50000 - 110000 ( SLSEA - Rs. 55000)
Material Engineering - ITI, Loadstar, MAGA, RDA, CECB වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 45000 - 85000 ( RDA - Rs. 85000)
Earth Resources Engineering (Mining) - GSMB, MAGA, CECB, ICC, Mahaweli, ACCESS, වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 60000 - 120000 ( MAGA - Rs. 75000 )
Textile Engineering - MAS, Brandix, Textured Jersey, Hela Clothing වගේ කම්පැනි වල ජොබ් තියනවා ආරම්භක පඩිය Rs. 50000 - 90000

අඩේ දැන් සැලරි කොහොමද ?? මේක update කරන්න්කො