~EVGA GeForce GT 630~ Games ගහන උන් කියමුකෝ මේක හොදද කියලා?

fever

Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    ~EVGA GeForce GT 630~ Games ගහන උන් කියමුකෝ මේක හොදද කියලා?

    01G-P3-2631-KR_LG_1.jpg

    මචං මේ VGA එකේ profomance කොහොමද?අලුත්ම games වලට මේකෙන් වග කියන්න පුළුවන් වෙයිද?දන්නා කට්ටිය පොඩ්ඩක් කියන්නකෝ හා..හා..පුරා කියලා මේක තමා ගන්න බැලුවේ...

    http://eu.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=01G-P3-2631-KR&family=GeForce 600 Series Family&uc=EUR
     

    MassMaxy

    Well-known member
  • Sep 14, 2012
    1,583
    224
    63
    CMB
    Hmmm....!!!!

    I am trying to bye this....!!!!
    Asus Geforce Gt610 2gb Ddr3..!!!
    000204AE.gif
     
    Last edited:

    MassMaxy

    Well-known member
  • Sep 14, 2012
    1,583
    224
    63
    CMB
    Wow Machan this also Awesome...!!!!

    Performance

    NVIDIA GT 630
    96 Pixel Pipelines
    810 MHz GPU
    Memory
    1024 MB, 128 bit DDR3
    1600 MHz (effective)
    25.6 GB/s Memory Bandwidth
    Interface
    PCI-E 2.0 16x
    DVI-I, DVI-I, Mini-HDMI
    Resolution & Refresh
    240Hz Max Refresh Rate
    2048x1536 Max Analog
    2560x1600 (Dual Link DVI Only) Max Digital


    000204AE.gif
     

    sachi911

    Member
    Jan 31, 2010
    3,363
    222
    0
    In heR HeaRT <3
    ai bun meka hoda nadda?GeForce GT 640 hodaida bun?

    gt 630 eka godak low end card ekak machan. okkoma graphics adu karala shape eke gahanna puluwan wei. ei crysis 3, bf3, wage ewa nam amarui machan. 640 eketh etchara wenasak na. oyage budget eka kiwwoth ekata ganna puluwan honda card ekak kiyanna puluwan.
     

    nVIDIA

    Member
    Nov 11, 2012
    6,682
    1,079
    0
    127.0.0.1
    01G-P3-2631-KR_LG_1.jpg

    මචං මේ VGA එකේ profomance කොහොමද?අලුත්ම games වලට මේකෙන් වග කියන්න පුළුවන් වෙයිද?දන්නා කට්ටිය පොඩ්ඩක් කියන්නකෝ හා..හා..පුරා කියලා මේක තමා ගන්න බැලුවේ...

    http://eu.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=01G-P3-2631-KR&family=GeForce 600 Series Family&uc=EUR

    awlakmath na shape eke play karanna puluwan..
    adu gaanata DirectX 11 support card ekak ... watinawa oka...:yes::yes::yes:

    mage nam ithin GTX 660ti's running SLI..

    ASUS-GeForce-GTX-660-Ti-DirectCU-II-TOP-graphics-card-799x755.jpg
     

    DILUF

    Well-known member
  • Feb 11, 2009
    1,011
    74
    63
    37
    kottawa
    Asus Geforce Gt610 2gb Ddr3 nam ganna epa mala jarawak.:no:
    mage friend kenek gawa thiyenawa Crysis 3 high quality dala gahanna amarui.:yes:
    Gannawa nam EVGA eka ganna danata release wela thiyena Games play karanna oya card eka athi habai Issarahat thawa Games Play karanna hitan innawa nam tikka iwasala Hoda Card ekak ganna.
    ;)
     

    sachi911

    Member
    Jan 31, 2010
    3,363
    222
    0
    In heR HeaRT <3
    Asus Geforce Gt610 2gb Ddr3 nam ganna epa mala jarawak.:no:
    mage friend kenek gawa thiyenawa Crysis 3 high quality dala gahanna amarui.:yes:
    Gannawa nam EVGA eka ganna danata release wela thiyena Games play karanna oya card eka athi habai Issarahat thawa Games Play karanna hitan innawa nam tikka iwasala Hoda Card ekak ganna.
    ;)

    hehe crysis 3 eka high quality dala gtx titan eketh enne fps 40i. asus nisa nemei awla vga eka low end nisa. brand eke waraddak nemei.
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    හොඳ ඇති මචෝ.. මං ගාවත් තියෙන්නෙ EVGA GeForce GTX 680 2GB GDDR5 එකක්.. මං ඒක 60,000.00 ගත්තෙ.. අඳුනන එකෙක්ගෙන්.. කඩේ ඊට වඩා වැඩියි.. 80,000.00 ද කොහෙද වෙනවා.. මේක විකුණන්න ඉන්නෙ.. EVGA GeForce GTX 680+ 4GB එක ගන්න..:yes: