ඒයා කලින් බස් එකේ ගිහිල්ලා,එක්කො වෙන බස් එකක ඉදලා තියෙන්නෙ,එක්කො එයා අද ඇවිල්ලා නෑ
මෙයා ටිකක් ex වගේ කොන්ඩෙ,හමේ පාට,ඇගේ shape එක මූනෙ shape එක එයාගෙ වගේමයි
mona whottacda ganiye uba meka dakinawa nam unblock karapiyako
මෙයා ටිකක් ex වගේ කොන්ඩෙ,හමේ පාට,ඇගේ shape එක මූනෙ shape එක එයාගෙ වගේමයි
mona whottacda ganiye uba meka dakinawa nam unblock karapiyako
Last edited: