අන්නේකයි පස්සෙන් ඇවිල්ල මැසේජ් කලත් ආයේ මම මැසේජ් නොකළේ.ඔය කැ රි වැඩේ කරන්න එපා , අමාරුවෙන් හරිඉග්නොරේ කරලා ඉඩහන්

Ow thama gahanawa... Puthata kiyanna epa kiwwa. Uba ammagen ahanna yanna epa.
Mt ehema thmayi eth break උනා mage ekaඅප්පටසිරි break උනාද
මම නම් ඉතින් ටෝක් කරන්නෙ කරගහන්න මිසක් ගහලා අතාරින්න නම් නෙවේ,ඉස්සරත් එහමයි තාමත් එහෙමයි

Same here brotherMt ehema thmayi eth break උනා mage eka![]()
ඒකිගෙ කොල්ලා මතක් කරලා අතේ පාරවල් නම් ගහනවා
අපි දුවලා හැදුවේ එක එකාගෙන් ගුටි කන්න නෙවෙයි