Ex ට ආයෙත් ටෝක් කරලා ගහගහපු උන් ඉන්නවද

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    Ex la godak innawa ban. Un okkoma Dan lassanata penawa, innakan agayak naha.

    Gahanna talk karanna oni ithin marriage ekata kelo ganna balagena.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    කතා කර කර ඉන්දැද්දි මට ගහලා තියෙනවා
     

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    ඒකිගෙ කොල්ලා මතක් කරලා කහාරලා කෙල පාරවල් නම් ගහනවා
     

    Dishum69

    Junior member
  • Apr 22, 2018
    38
    48
    18
    Ex ekka affaire eka 4 years. Break up una. Eki marry karala miniha ekka wena rataka, mama marry karala wena rataka giya. After 8 years api ai connect una mutual friend kenekgen. Ex dan lankawe inne lamai ekka, mamath lankawata apu welawaka meet una. Maha ra mage car eka athulema parana widihatama itin hamadema una. We had sex, talked about what happed between us, kissed and had sex again. Dan itin apahu idala hitala msg eka danawa but she lives her life I live mine.
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    ඒකිගෙ කොල්ලා මතක් කරලා අතේ පාරවල් නම් ගහනවා
    Denzel Washington Love GIF
     

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    කරන්න පුළුවන් හැබැයි එහෙම කරන්නේ නැහැ. කතා කරනවා මොනා හරි උවමනාවක් උනොත්. එච්චරයි
     
    • Haha
    Reactions: kalaweddha

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    අපි දුවලා හැදුවේ එක එකාගෙන් ගුටි කන්න නෙවෙයි