External HD Error (Format)

shanerandi

Member
Nov 2, 2006
2,459
553
0
Kadawatha
මචංලා මගේ external hard drive එක open කරන්න බෑ. ඒක open කරන්න යද්දි format කරන්න කියලා error message එකක් එනවා. මට මේකෙ තියෙන documents ටික ගන්න ඕනි. මේක format නොකර බේරගන්න ක්‍රමයක් කියපල්ලා.

එක්කො මේ මඟුල format කරලා, ඊට පස්සෙ back-up කරගන්න පුළුවන් විදියක් වත්...


Hard-drive.jpg
 

Malinga

Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    RAW files system eka da properties gihin baluvahama file system ekata thiyenne? ehemanum recovery software ekak (Get Data Back vage) daala data tika ganna puluvan.