Extratorrent R.I.P

yapa100

Well-known member
  • Oct 21, 2009
    8,725
    19,485
    113
    අපේ ගෙදර
    ExtraTorrent-DDOS.png



    ExtraTorrent එක සතියක කාලයක් තිස්සේ DDoS Attacks වලට අහු උනා මේ ටිකේ. Site එකට යනවා තියා හිතන්නත් බැ. දැන් ඊයේ ඉදන් පැය 13 ක් Site එක DOWN.
    Kat එකට වෙච්ච වැඩේ මෙකටත් වෙයිද :no::no::baffled:
     

    slsaico

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,424
    2,491
    113
    ඇල්ල
    ExtraTorrent-DDOS.png



    ExtraTorrent එක සතියක කාලයක් තිස්සේ DDoS Attacks වලට අහු උනා මේ ටිකේ. Site එකට යනවා තියා හිතන්නත් බැ. දැන් ඊයේ ඉදන් පැය 13 ක් Site එක DOWN.
    Kat එකට වෙච්ච වැඩේ මෙකටත් වෙයිද :no::no::baffled:


    https://extra.to/
     

    myloo93

    Well-known member
  • Oct 27, 2012
    1,577
    186
    63
    ExtraTorrent-DDOS.png



    ExtraTorrent එක සතියක කාලයක් තිස්සේ DDoS Attacks වලට අහු උනා මේ ටිකේ. Site එකට යනවා තියා හිතන්නත් බැ. දැන් ඊයේ ඉදන් පැය 13 ක් Site එක DOWN.
    Kat එකට වෙච්ච වැඩේ මෙකටත් වෙයිද :no::no::baffled:

    iye idan neme bng. dan dawas ganak thisse
     

    nilnuwan867

    Member
    Dec 19, 2016
    68
    3
    0
    ඔව් අපරාදෙ සයිට් එක :sorry: හැබැයි ඊයෙ රෑ වැඩ කලා පැයක් විතර ඒ වුනාට stable නෑ.
     
    Last edited: