Facebook සාමාජිකයන්ගේ ආයු කාලය වැඩි වන බව සොයාගන#
Anteros Member Nov 22, 2009 933 288 0 Jun 9, 2010 #1 Facebook සාමාජිකයන්ගේ ආයු කාලය වැඩි වන බව සොයාගන# Reactions: Suvin1122
madushanka86 Member Mar 11, 2010 358 27 0 chilaw Jun 9, 2010 #2 NICE WORK BRO ලංකාව FACEBOOK ban කරන එක හොදයි මේක හැබැයි elakiri jook වලටනේ දැන්න ඕනේ
Chooty malli Well-known member Mar 17, 2010 11,438 854 113 ඉන්න තැනක් හොයනව Jun 9, 2010 #3 FaceBook Suck
agrmrs Well-known member Feb 1, 2008 16,026 795 113 Jun 9, 2010 #5 madushanka86 said: NICE WORK BRO ලංකාව FACEBOOK ban කරන එක හොදයි මේක හැබැයි elakiri jook වලටනේ දැන්න ඕනේ Click to expand... eka aththa
madushanka86 said: NICE WORK BRO ලංකාව FACEBOOK ban කරන එක හොදයි මේක හැබැයි elakiri jook වලටනේ දැන්න ඕනේ Click to expand... eka aththa
Suvin1122 Well-known member Feb 28, 2009 12,517 1,018 113 Elakiri Server.... Jun 9, 2010 #7 maxxa.....
Anteros Member Nov 22, 2009 933 288 0 Jun 9, 2010 #8 Re Chooty malli said: FaceBook Suck Click to expand... ow machan waradila EK talk walata damme
kasun0777 Well-known member May 27, 2009 4,166 1 529 113 38 Panadura Jun 9, 2010 #9 Ow Ithin lankawe eunta anunge kunu hoyanawa arenna wena wadak nahane.. Facebook eke thawa account 5k witara hada gattanam 100%k witara ayu kalaya wadi wei. Heeeeeeeeee
Ow Ithin lankawe eunta anunge kunu hoyanawa arenna wena wadak nahane.. Facebook eke thawa account 5k witara hada gattanam 100%k witara ayu kalaya wadi wei. Heeeeeeeeee
DJANURADHA@mp3 Well-known member Dec 30, 2007 17,469 362 83 nOw in EK family Jun 9, 2010 #11 hehe oka man ada dakkkaaa he he patta sean eka