machan api fb messenger app eken ape friend kenek nowana kenekta messege ekak dammama eyata pennanne kohomada nikan messege wage pop up wela enawada? man yawapu messege eka thaama nil paata rauma athule hari mark eka witarai tiyenne...
na eyata app eka tiyanawa man yawapu mage eka baluwada kiyala balanne kohomada eya mage friend kenek nemai thaama..eyata app eka nathnam issellam yanne oya ekakwath neweyi. fb eken force karanawa eyata fb app eka install karanna kiyala. eka keepa wathawak close karahama thamayi message eka pennanne.
godak welawata eya hithanawa app eka nodammoth message eka balanna ba kiyala. ehema thamayi fb eka blackmail karanne.
oka force karana krama keepayak thiyanawa. ekko message eka block karala kiyanawa message ekak thiyanawa balanna app eka ganna kiyala.
nathnam oya message ekak yawanawa wage pennanawa app eka install karanna kiyala. "xxx invites you to install thefb app" wage ekak yanne.
thawa godak widihata un oka force install karawananwa.
oka thamayi issellama wenne.
ehema nam pennanne delivered witharayi. seen neweyi. matath oka wela mama hoyala baluwa. fb help pages wala thibbe.na eyata app eka tiyanawa man yawapu mage eka baluwada kiyala balanne kohomada eya mage friend kenek nemai thaama..
ehema nam pennanne delivered witharayi. seen neweyi. matath oka wela mama hoyala baluwa. fb help pages wala thibbe.
nil background eke hariyak.delieverd kiyanne machan mona mark ekada umba? sent mark ekada nattam okkoma nil paata mark.ekada?
nil background eke hariyak.
seen kiwwe eyage profile pic eka.
poddak thawa danna kenek kiyayi aluthen wenaskam ehema thiyanawa nam.hmmm e kiyanne mage eka thama deliver wela na... nil pata wate rauma hariya witarai..

poddak thawa danna kenek kiyayi aluthen wenaskam ehema thiyanawa nam.![]()
seen kiyala watenawa bn
delivered wela witarai thama