Facebook help

General-Manager

Junior member
  • May 16, 2017
    524
    22
    18
    machan api fb messenger app eken ape friend kenek nowana kenekta messege ekak dammama eyata pennanne kohomada nikan messege wage pop up wela enawada? man yawapu messege eka thaama nil paata rauma athule hari mark eka witarai tiyenne...
     

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,149
    4,018
    113
    eyata app eka nathnam issellam yanne oya ekakwath neweyi. fb eken force karanawa eyata fb app eka install karanna kiyala. eka keepa wathawak close karahama thamayi message eka pennanne.
    godak welawata eya hithanawa app eka nodammoth message eka balanna ba kiyala. ehema thamayi fb eka blackmail karanne.

    oka force karana krama keepayak thiyanawa. ekko message eka block karala kiyanawa message ekak thiyanawa balanna app eka ganna kiyala.
    nathnam oya message ekak yawanawa wage pennanawa app eka install karanna kiyala. "xxx invites you to install thefb app" wage ekak yanne.
    thawa godak widihata un oka force install karawananwa.

    oka thamayi issellama wenne.
     

    General-Manager

    Junior member
  • May 16, 2017
    524
    22
    18
    eyata app eka nathnam issellam yanne oya ekakwath neweyi. fb eken force karanawa eyata fb app eka install karanna kiyala. eka keepa wathawak close karahama thamayi message eka pennanne.
    godak welawata eya hithanawa app eka nodammoth message eka balanna ba kiyala. ehema thamayi fb eka blackmail karanne.

    oka force karana krama keepayak thiyanawa. ekko message eka block karala kiyanawa message ekak thiyanawa balanna app eka ganna kiyala.
    nathnam oya message ekak yawanawa wage pennanawa app eka install karanna kiyala. "xxx invites you to install thefb app" wage ekak yanne.
    thawa godak widihata un oka force install karawananwa.

    oka thamayi issellama wenne.
    na eyata app eka tiyanawa man yawapu mage eka baluwada kiyala balanne kohomada eya mage friend kenek nemai thaama..