Facebook Loading (Help)

TISSA1

Well-known member
  • Jun 24, 2017
    410
    262
    63
    යාලුවනේ ලැප්ටොප් එකෙන් මගේ FB එකවුන්ට් එකට ගියාම මුල් ටික ලෝඩ් වෙලා යටට ස්ක්‍රෝල් කරාම මෙන්න මෙහෙම වැටෙනවා. මේකට මොකද කරන්නේ ????

    fbpu.jpg
     

    nash95

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    4,128
    1,614
    113
    phone ekenuth tawama mage feed eka load wenne na , dan sathi 3 vitara. app ekath update kala
     

    maharagama123

    Well-known member
  • Nov 4, 2016
    1,173
    708
    113
    Oka bao mageth wela...oka unge aulak da koheda ...mail damma , report kala no reply... labba Facebook kiyanneth failure social media digital plat form ekak da koheda....
     

    Thilinacw

    Well-known member
  • Oct 3, 2011
    1,364
    613
    113
    Colombo
    mage yaluwekgeth oya seen ekama thibuna dan sathiyakata kalin. hari giyada danne na. e welawe VPN app ekakin giyama hari gihin thibuna.