මම දැනට අවුරුදු දෙකකට විතර කලින් Facebook Pages දෙකක් හදලා පොස්ට් මාසයක් විතර දාල , රුපියල් 2000ක් විතර දීලා Promote එහෙමත් කරලා වැඩේ ඇත ඇරලා දැම්මා .
වැඩේ කියන්නේ තාමත් සතියකට Page Likes 100 ගානේ වගේ එනවා.
මේක ආයේ up කරලා ගත්තොත් වැඩක් තියේද ?
වැඩේ කියන්නේ තාමත් සතියකට Page Likes 100 ගානේ වගේ එනවා.
මේක ආයේ up කරලා ගත්තොත් වැඩක් තියේද ?