Facebook eke sinhala walin comment daane kohomada ?
naveend2007 Member Apr 10, 2007 390 0 0 Jun 4, 2009 #1 Facebook eke sinhala walin comment daane kohomada ?
niroshan84515 Member Apr 5, 2008 14,208 3 0 Kottawa Jun 4, 2009 #3 use unicode converter http://www.ucsc.cmb.ac.lk/ltrl/services/feconverter/t1.html
nelik Well-known member Nov 23, 2007 16,800 574 113 Jun 4, 2009 #4 oya help karala thiyenne .................
ISW Member Apr 20, 2009 977 0 0 එන්නද අහන්නෙ ?? Jun 4, 2009 #6 Machan Uba ainhala unicode eka install karapan..eta passe task bar eke EN kiyala icon 1k ei..eka uda click karala sinhala issaraha tik eka dapan
Machan Uba ainhala unicode eka install karapan..eta passe task bar eke EN kiyala icon 1k ei..eka uda click karala sinhala issaraha tik eka dapan
naveend2007 Member Apr 10, 2007 390 0 0 Jun 4, 2009 #7 ISW said: Machan Uba ainhala unicode eka install karapan..eta passe task bar eke EN kiyala icon 1k ei..eka uda click karala sinhala issaraha tik eka dapan Click to expand... thanks machan....mama sawiya baluwa...It is better to you some other social networking software like Social engine.
ISW said: Machan Uba ainhala unicode eka install karapan..eta passe task bar eke EN kiyala icon 1k ei..eka uda click karala sinhala issaraha tik eka dapan Click to expand... thanks machan....mama sawiya baluwa...It is better to you some other social networking software like Social engine.
Knight_Black Member Mar 9, 2009 4,971 90 0 Ek sesathak yata, Ek Deshayaka sita Jun 4, 2009 #8 Yaa matath ona wela thibbe okama thamai Thankz
naveend2007 Member Apr 10, 2007 390 0 0 Jun 4, 2009 #9 ISW said: Machan Uba ainhala unicode eka install karapan..eta passe task bar eke EN kiyala icon 1k ei..eka uda click karala sinhala issaraha tik eka dapan Click to expand... Okkoma hari giyaa. Namuth mata sinhala type karanna danne nahane. dan mokada karanne ? Please reply me.
ISW said: Machan Uba ainhala unicode eka install karapan..eta passe task bar eke EN kiyala icon 1k ei..eka uda click karala sinhala issaraha tik eka dapan Click to expand... Okkoma hari giyaa. Namuth mata sinhala type karanna danne nahane. dan mokada karanne ? Please reply me.