facebook page ekak hadana ekada waasi ad walata salli dila nathnam danata thiyana fb page ekak ganna ekada ? mata us canada china India kattiya wadiyen inna fb page(active users laa 10000wath ) ekak awshya welaa thiyanawaa mokadda karanna hoda