මගෙ gf ගෙ facebook fake එකක් හදල මචන්ල කව්රුහරි... .. මෙ තියෙන්නෙ ඒ එකෙ link එක.. මචන්ල rert පාරක් දාගෙන යනවද.. ලොකු help එකක්
https://www.facebook.com/sadali.poornima
rep++ denu lebe..
ෆොටෝ මුකුත් දාලා නැහැ නේද.
Yako ekama Nam tiyena aya Inna bAri da? Eken waradi deyak karala wge Penne na. Uba kiyana widiyata kiyak fake da ehemam
බොරු කියන්න එපා මනුස්සයෝ.
බැ බැ මේක ෆේක් කියල පෙන්නේ නැ තව විස්ටර ඕනේ
bump & done