Fb කාපු කොල්ලො - ප්ලිස් උදව් කරපල්ලා

N4you25

Member
Dec 14, 2009
2,019
179
0
machanla thama wisadaganna nam bari una.mata hack karanna tharam danumakuth ne.mata ona mage pic 1 aiyn kara ganna witharai
 

N4you25

Member
Dec 14, 2009
2,019
179
0
මචන් කොච්චර කිඋවත් ෆ්බ් 1න් එවා අයින් කරන්නෙ නැද්ද?
 

N4you25

Member
Dec 14, 2009
2,019
179
0
macahn Report nam kara...
owa gana report karanna number ekak thiyenawa bn.. Pariganaka Aparadane. Mata no eka mathaka na. poddak 1919 ta call karala ahapan. ung kiyai !! xD
machan godak sthuti.1919 pariganka aparada danum dana ekakda?
 

N4you25

Member
Dec 14, 2009
2,019
179
0
eth ne ne ban. wena kramayak nadda?mage 4to 1 fb ekata kiyalawath aiyn karaganna.mama fb pawichi karanne nathiwa ennai hithan enne aya.