prof eka report karanna.Mehe policiyaka complain ekak danna.
mage 4to walata comment danawa nawai ban.mage 4to 1k un upload karala comment danawaube pphoto walata comment karnawa nam ube frnd list eken unwa ayin karapanko.
machan godak sthuti.1919 pariganka aparada danum dana ekakda?macahn Report nam kara...
owa gana report karanna number ekak thiyenawa bn.. Pariganaka Aparadane. Mata no eka mathaka na. poddak 1919 ta call karala ahapan. ung kiyai !! xD
oya accout 4 ma ewapan. metana link dapan. api report karannam.
umba unwa block karapan.