I l give u the logic logic rs 100 u receive in 2yrs is nt having same vale as 100 rupees u receive 2dy wth tht u have to discount all future cashflows ( cashflows u invest n receive frm yr 1 to end f d project)use presrnt value table fr thti thr z a formulae also bt no harm lookong at d table coz its can b use at the xam desk How to use? U should discout ur cashflows at ur cost f cap thts 12;% as at 1 questn n cash flows to televant yr. wrkng capital nrmly can b recvrd end f d rojct so get it as a recebible in d last yr u hv to match capital allowance interest and so on gave this thinking u hv prblem in table if u need mre askwhts this cima. Or cfa?
machn. I couldn't understand. if u can done this & post the image. loku help 1k macho
uba cl krna kalin uba gawa natnam google eke search krala present value table n cumulative present value table eka print karaganna one e table natuwa oka hadanna ba man formulae eka dennam bt eka wela ynawa kohomath xam eke table eka denwa


0718183258 cl 1 k dipan 10 ta man kiyla dennam logic eka ganne nathiwa ganan hadala wadak na uba cima da Acca? Cfa oita wada amaruiuba cl krna kalin uba gawa natnam google eke search krala present value table n cumulative present value table eka print karaganna one e table natuwa oka hadanna ba man formulae eka dennam bt eka wela ynawa kohomath xam eke table eka denwa
![]()
Umbata late naththam machan ada rata man dannam. Ude poddak eliyata yanawa.



yr 0 1 2 3 4 5
inv (2.8)
wk cap (.5)
inflow 1 1 1 1 1
scarp val .1
wk cap .5
NCF (2.8) .5 1 1 1 1.6mach space tibbata meke enter wenne space natuwa 2.8 yr 0 di outflow wk cap yr 1 di danna inflow 1million gane frm yr 1to 5 scrap val inflow 1k widiyta5th yr dannawr cap recovery ekat yr 5 danna
take invesment as immediate outflow wk cap can b recoverble at d ed f d project
machn mata meke aula tynne. working capital investment(WCI) 1, uba kiyana widihata 1st year WCI eka 500K inflow widihata dala. 5th year eke 500k outflow 1k widihatada danne.
uba kiyana widihata me widihata neda enneWc eka man 1 st yr dala tiyne outflow widiyta .e api wc ongoing operation 1 ta inject krna nisa.wc normaly recoverable at t d end f d project. Uba eka dannawane etin apita operation close krnakota stocks wala debtors wala bank eke hira wecha cash enawane etakota api dapu wc eka apita enawa as a inflow
uba kiyana widihata me widihata neda enne
Y0 Y1 Y2 Y3 Y4 Y5
Cash In/Out (2.5) 1 1 1 1 1
(3) (5)(WCI) - - 1(Scrap Value)
5(WCI)
(2.8) (4) 1 1 1 7
uba kiyana widihata me widihata neda enne
![]()
Nane ncf yr o di (2.8) yr 1 di dashama 5 yr 2 to 4 inflow 1 milion gane. Yr 5 walada inflow 1.6
right mchn mata dashama patalila. man dala tyna wdha harine. thanx macho.loku help 1k kare. REP+++
w