SWF(flash) Hadapu Banner akaka Size wenas karanna puluwanda ???? 

Adobe flash walin wage puluwanda ???


Adobe flash walin wage puluwanda ??? 

Adobe flash walin wage puluwanda ??? mokakata dannada?
web page ekakata dannada?
uba Dreamweaver use keranawanam oya flash kalle size eka adu keraganna puluwan machan