Forex වලට සල්ලි නැද්ද? එහෙනම් මෙන්න
මෙන්න මේකයි සීන් එක. වැඩි වැල් වටාරම් ඕනෙ නෑ. කරන්න තියෙන්නෙ India Forum සයිට් එකේ රෙජිස්ටර් වෙලා ටිකක් Quality Forex Related Post දාන්න. ඊට පස්සේ උන්ගේ Affiliate Code එකෙන් Intraforex වල රෙජිස්ටර් වෙලා ඒ දෙක Combine කරන්න. මාසේ Forum Post කරපු ආදායම Forex එකට උන් දානවා. Post එකකට 0.05 ඉඳන් 0.30 වෙනකන් ගෙවනවා. හැබැයි කඩ්ඩ නම් ඕනෙ.
වැඩේ අමාරු නෑ. තේරෙන්නෙ නෑ වගේ නම් Step By Step මේක කරන හැටි ගැන මේකෙන් බලන්න.
Forex Account එකට ඕන සල්ලි අපිම හොයා ගමු
මාත් මේ ගැන දැනගත්තෙ Netherland යාලුවෙක්ගෙන්. මිනිහා මේ වෙනකොට $800 වඩා අරන්
මෙන්න මේකයි සීන් එක. වැඩි වැල් වටාරම් ඕනෙ නෑ. කරන්න තියෙන්නෙ India Forum සයිට් එකේ රෙජිස්ටර් වෙලා ටිකක් Quality Forex Related Post දාන්න. ඊට පස්සේ උන්ගේ Affiliate Code එකෙන් Intraforex වල රෙජිස්ටර් වෙලා ඒ දෙක Combine කරන්න. මාසේ Forum Post කරපු ආදායම Forex එකට උන් දානවා. Post එකකට 0.05 ඉඳන් 0.30 වෙනකන් ගෙවනවා. හැබැයි කඩ්ඩ නම් ඕනෙ.

වැඩේ අමාරු නෑ. තේරෙන්නෙ නෑ වගේ නම් Step By Step මේක කරන හැටි ගැන මේකෙන් බලන්න.
Forex Account එකට ඕන සල්ලි අපිම හොයා ගමු
මාත් මේ ගැන දැනගත්තෙ Netherland යාලුවෙක්ගෙන්. මිනිහා මේ වෙනකොට $800 වඩා අරන්



