machan godak sthuthiyi. mama ube indicator thread eka balala ekath dagaththa, demo eken trade karanne mama thawama. indicator eka hodai. dan tikak lesie mata.. godak pin danna dewal kiyala denawata..



Patta onama kenekta supiriyatama terenna dala tiyenawa...
me wage tread bump karala tiyaganna kiyala elakiri members lagen illanawa.
forex kiyanne danagena karoth hodata salli upayanna puluwan thanak.
aluthen igena ganna ayat awata giyata karanna yanne natuwa forex gana hodatama danagena karanna
good luck!




machan godak sthuthiyi. mama ube indicator thread eka balala ekath dagaththa, demo eken trade karanne mama thawama. indicator eka hodai. dan tikak lesie mata.. godak pin danna dewal kiyala denawata..
You Always Appreciable worth person machan..persoanlly i sent u PM and told u that you last thread is workd to me..keep doing this bro...!!
rep denna balu bnz.!!
machan currency warga dekaka high impact news 2 ekama welawe watunoth mokada karanne usd euro wage