Fountain Pens 🖋 pawichchi karana aya

Banned!

Member
Jun 30, 2013
10,779
1,070
0
math hena asa pen ekak a kale apita salli thibun na okak ganna, yaluwek dawask mata kadunu pen ekak dunna. eka hadala gattata ink ekak thibune na eth.
 
  • Like
Reactions: Lahiru120

dimuthume

Well-known member
  • Apr 4, 2008
    1,723
    501
    113
    ඉස්සර wedeema තීන්ත හලාගන්න එක තාත්තා අහනවා තෝ තීන්ත බොනවද කියලා .haha
     
    • Like
    Reactions: Lahiru120