FREE 200$ මේ ගසෙ බොහො - පෑනි දොඩම් තිබෙ (නමුත් you'll need to register )

funybux

Well-known member
  • Oct 19, 2008
    1,802
    36
    48
    38
    walikada Jail
    FREE 200$ මේ ගසෙ බොහො - පෑනි දොඩම් තිබෙ (නමුත් you'll need to register )

    mqdefault.jpg


    මේ ගසෙ බොහො - පෑනි දොඩම් තිබෙ.
    පෑහිල ඉදිල බිමට නෑමිල - බරවෙලා අතු.
    න0ගිටයි මටයි - ගෙඩි දෙකක් ඇති.
    වෑඩිය කඩන - නරක ළමයි එහෙම නොවේ අපි

    පෑනි දොඩම් පෑත්තකින් තියලා කාරනයට අවොත් මෙකයි කතන්දරේ

    * කොහොමද මේක වෙන්නේ ?

    මේක අළුත් Exchanger එකක AIRDROP එකක් හෑටියට තමයි අපිට 200$ දෙන්නේ, DECEMBER 31st වෙනකන් විතරයි මේක තියෙන්නේ

    ඒ කියන්නේ Exchanger එකක රෙජිස්ටර් වෙනවාට තමයි අපිට 200$ හම්බෙන්නේ.

    200$ අපිට හම්බෙන්නේ CNB COINS හෑටියට
    CNB 1 = $ 0.1
    ඒ කියන්නේ CNB 2000 = 200$

    * රෙජිස්ටර් වුන පමනින් 200$ හම්බෙනවද?

    නෑහ, ඒ 200$ ගන්න ඔයාගේ Account එක KYC Verify කර ගන්න ඔන අනිවාර්යෙන්ම.

    * KCY කියන්නේ මොකක්ද?

    KYC කියන්නේ Know Your Customer. ඒ කියන්නේ තමන් හදන ගිනුම තමන්ගේමයි කියලා ඔප්පු කරන එක

    KYC SUBMIT කරන්න මේ document වලින් එකක් අවශ්ය කරනවා
    -passport
    or
    -driving licence


    Exchange ඒක sure එකක්ද ?

    Coinsbit is a crypto-asset exchange located in Estonia. Their volume over the last 24 hours is $1.04B. They have 123 markets, with the most popular markets (trading pairs) being BTC/USD, BTC/USDT, and ETH/USD. The exchange is rated “?” which means “Uncategorized.” Out of 161 exchanges, they are ranked #138 by transparency and volume. Coinsbit accounts for 5% total volume in the cryptosphere indexed.

    NET එකේ තියෙන reviews අරන් බලපුවම 100% sure කරන්න බෑහ මොකද 50% goog reviews and 50% bad reviews වගේ තියෙනවා. නමුත් මෙතන අපි invest කරන්නේ නෑති නිසා අපිට එකෙන් lost එකක් වෙන්නේ නෑහ.


    මේක scam එකක් හො true ඒකක් වුනොත් ?

    SCAM ඒකක් වුනොත් - අපි වෑය කරන කාලය අපතේ යෑමක් පමනයි සිද්ද වෙන්නේ, මොකද අපි සල්ලි ඉන්වෙස්ට් කරලා නෑති නිසා.

    TRUE ඒකක් වුනොත් -මේක SCAM නොවි හරි ගියොත් 200$ හම්බෙනවා




    කොහොමද 200$ ක් ගන්නේ දෑන් ?

    STEP 01. මේ ලින්ක් එකේන් ගිහින් ACCOUNT ඒක CREATE කර ගන්න
    PHP:
    REGISTER LINK

    (Register/Sign up වෙද්දි තමන්ගෙ ඇත්තම තොරතුරු ඇතුලත් කරන්න… එහෙම කියන්න ප්‍රධානම හේතුව, KYC verification එක එනවා)

    Coinsbit-1.png


    – Enter Your email address

    – Create login password

    – Tick in box ‘I agree to…’ then click on ‘Sign Up’ button

    – Check Your email to verify


    STEP 02. – Login Your Coinsbit Exchange account and go to this page to verify identity (KYC): https://coinsbit.io/settings/verification

    NAME AND CONTACT - කියන SECTION එකේ ඈත්ත විස්තර ටික ඈතුලත් කරන්න

    DOCUMENTS -

    KYC.png


    01.PASSPORT කියන field එකට passport detail page ඒක uplode කරන්න

    02.SELFIE WITH PHOTO ID කියන field එකට සෙල්ෆි එකක් uplode කරන්න අවශ්යයි.

    සෙල්ෆි එක ගන්න ඕන PASSPORT එකත් එක්ක අද දවස සහ අත්සන යෙදු කොලයක් සමග

    EXAMPLE:
    KYC.png


    03. SUBMIT කියන BUTTON එක CLICK කරන්න


    දවස් කිහිපයක් ඈතුලත ACCOUNT එක VERIFY වුන ගමන් 200$ වටින CNB COINS ADD වෙලා තියෙයි.


    අපිට මේ හම්බෙන coins sell කර ගන්න පුලුවන් 31st වලින් පස්සෙ, ඒ කියන්නෙ 31st තමයි මේක අවසන් වෙන්නේ. REGISTER වෙනවන්ම් දෑන්ම වෙන්න, මොකද ACCOUNT එක VERIFY වෙන්න දවස් කිහිපයක් යන නිසා


    අනිත් කාරනය

    මේකෙන් තවත් CNB 1000 COINS හොයා ගන්න පුලුවන් අපේ Referral ලිනක් එකෙන් තවත් කවුරෑ හරි REGISTER වුනොත්.
    මන් මේක මෙතන දෑම්මේත් අමතරව තවත් ගෙඩි කියක් හරි හොයා ගන්න කියලා.
    උඩ ලිනක් ඒකේ තියෙන්නෙ මගෙ Referral ලිනක් එක

    නිකමට හරි මට දෙන්න ඕන නෑහ කියලා හිතනවනම් මෙන්න ඩිරෙක්ට් ලිනක් එක.
    COINSBIT DIRECT LINK


    ගෑටළුවක් අවොත් මාව දෑනුවත් කරන්න. දන්නා තරමින් උපදෙස් ලබා දෙන්නම්.

    අන්තිමෙට
    වෑඩිය කඩන නරක ළමුන් නොව අපි
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    :lol::lol: ඉස්සෙල්ලා කියපන් උබට ඔය පල්ලෙහා තියෙන එක හම්බුනාද :rofl::rofl:


    කස්ටිය cryptocurrency ගැන දන්නවනේ මේකත් එහේම එකක් තමයි

    මේකයි විස්තරේ ;- මෙයාලගේ bounty contest ඒකක් තියෙනවා ඒකට try කරන්න කියලා තමයි කියන්න යන්නෙ, නිකමට හරි win කරොත් පඩුවක් නැහනේ ඉතින් free token හම්බෙනවා. (1open=0.10usd)


    හරි මේකයි කතන්දරේ තියෙන විස්තර අනුව මේක scam එකක් වෙන්න බැහ, ඔබ තුමන්ලත් වැඩි විස්තර සොයා බලනු මැනවි. Contests එකට එන්ටෙර් වෙන්නෙ මෙහෙමයි පහත ඇති ලින්කුවට ගොස් name , Email , ETH address ලබා දි signup වන්න
    ඉන් පසු එන්ට්‍රීස් ලබා ගැනිම සදහා ඔවුන් දි ඇති මාර්ග අනුගමනය කරන්න.


    *ETH Address නැත්නම් මේම wallet එකට ගොස් එකක් Create කරගන්න Blockchain

    අනිත් කතන්දරේ මේකෙන් අපිට වින් එකක් ලැබෙයිද නැද්ද මන් දන්නේ නැහ ඒත් ට්‍රයි කරන්න පුලුවන් අපිට

    ඔබ තුමන්ලා වාසනා ව, උරගා බලන්න කැමතිනම් පහත ලින්ක් ඒකක් තොරා ගනු මැනවි

    :-)D:D:rofl::lol::lol: :D:D:rofl::lol::lol:)

     
    Last edited:

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,927
    26,464
    113
    SCAM ඒකක් වුනොත් - අපි වෑය කරන කාලය අපතේ යෑමක් පමනයි සිද්ද වෙන්නේ, මොකද අපි සල්ලි ඉන්වෙස්ට් කරලා නෑති නිසා.

    ඔව් ඔව් Passport/License copy එකකුත් දුන්නට පස්සේ ඔච්චරයි වෙන්නේ, Privacy එකට, identity එකට කිසිම හානියක් වෙන්නේ නෑ :dull:
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,620
    100,860
    113
    යකෝ සල්ලි නන් හම්බ කරන්න පුළුවන් කාලෙ කොහොමද හම්බ කරන්නෙ.