Virtual card එක අපට ඕන වෙලාවක decative කරලා ආයේ active කර ගන්න පුළුවන් ද?
Virtual ඒකන් කොහොමද බං payment කරන්නේ..? Card machine එකට enter කරන්නේ කොහොමද?
deactivate option ekak neha frimi app eke.. ( NTB app eka haraha Frimi card eka deact karan puluwan)
card machine walata nam be. online payments thama.. wasiya ithin mastercards nisa daraz wala bank offers walata use karan puluwan. USD payments waladi selling rate ekata wada addtional fees add wenne neha. wena banks wala selling rate ekata wada + rs 7-10 wage add wenawa..
Annual fees nethi nisa tibba kiyala paduwak ne. frimi wallet ekak nisa minimum amount ekak maintain karan ona ne. NTB main saving account ekak tiye nam eken frimi wallet eka topup karan payment karana eka lesi...
Frimi acc ekak hadanakota ekata link una NTB account ekakuth hedenawa.. ekata deposit or other banks walin transfer karala topup karan puluwan.