500:500?? uba kiyanne net browse karanakotada?


Machan therum ganna amarui ban screen shot ekak dapann
Hw To take screen shot -- home+ power press together
ඔයාගෙ හයන්න මොකද දැන් කරගත්තෙ ?
welawak nae ban busy 

Table Fan eka lagin thiyala game gahanawa welawak nae ban busy
අනේ තොගෙ බිසිය හාල් කිරනව නේද සොපියගෙ කඩේ මම දැක්ක
![]()

uba kiyanne haal kirana eka lesi wedakda yako
ලේසී නේන්නම් බල්ලො.. මටත් හම්බුනා පාර්ට් ටයිම් මුට්ට කරගහන ජොබක්.. මහින්ද මාමගෙ අම්මගෙ ආස්චර්යට පින්සිද්දවෙන්න
![]()


anagathe apita genu lagath weda karanna wenawa mehema giyoth 



sonsung gaththama ohoma thamai
sathutu weyan ohoma gihin beruna
oka koi wele pupuraida danne na oka wikunala dapan![]()
pala pala boru nokiya mage s3 ekata den awurudu 1 hamarak deviyange pihitin hodata weda 
me lagadi mage athi gala godaka wetila screen eka giye
computer eken dana hema sellamakma danna puluwan 

pala pala boru nokiya mage s3 ekata den awurudu 1 hamarak deviyange pihitin hodata weda
me lagadi mage athi gala godaka wetila screen eka giye
computer eken dana hema sellamakma danna puluwan
SAMSUNG BEST


nokia s3 eka kiyatada gaththe
redda best man kiyanne na ithin![]()

wenna amarui neda ban s3 ekak aragena ochchara ikmanata vikunawa kiyanne wena phone ekak wenna athi
First released 29 May 2012;
19 months ago
http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_S_III


s3 ennath kalin iphone 4s eka release kare
2011, October