Galaxy s4 error

sachith19920726

Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    low internal memory කුකුළො..
    මෙමරිය ෆුල්ද..
    6574568.png


    9Y7qmQ3.png
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    uba kiyanne haal kirana eka lesi wedakda yako

    ලේසී නේන්නම් බල්ලො.. මටත් හම්බුනා පාර්ට් ටයිම් මුට්ට කරගහන ජොබක්.. මහින්ද මාමගෙ අම්මගෙ ආස්චර්යට පින්සිද්දවෙන්න

    9Y7qmQ3.png
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡


    ලේසී නේන්නම් බල්ලො.. මටත් හම්බුනා පාර්ට් ටයිම් මුට්ට කරගහන ජොබක්.. මහින්ද මාමගෙ අම්මගෙ ආස්චර්යට පින්සිද්දවෙන්න

    9Y7qmQ3.png
    ela ela wedi wediyen lebewa :yes::D;) anagathe apita genu lagath weda karanna wenawa mehema giyoth :rofl:
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    sonsung gaththama ohoma thamai :P
    sathutu weyan ohoma gihin beruna :P
    oka koi wele pupuraida danne na oka wikunala dapan :rofl:

    :P pala pala boru nokiya mage s3 ekata den awurudu 1 hamarak deviyange pihitin hodata weda :yes::love: me lagadi mage athi gala godaka wetila screen eka giye ;) computer eken dana hema sellamakma danna puluwan :shocked:

    SAMSUNG BEST :yes: