s3 ennath kalin iphone 4s eka release kare
2011, October
![]()
ow ithin u kiyala thiyenne aragena vikinuwa kiyala neda
Iphone eke Samsung ekai compare karapuwahama matanam hoda iphone eke touch eka vitharai and of course brand
Iphone eke Samsung ekai compare karapuwahama matanam hoda iphone eke touch eka vitharai and of course brand

