Galaxy s4 error

After_math

Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    samsung ganilla :yes:
    man iye ra plants vs zombies 2 gahanna kiyala samsung tab katta aragaththa baladdi battery low :P
    ita passe charger ekata gahuwa dan on wenneth na charge wenneth na :P
    charging kiyala watena animation eka enawa yanawa :P
    welawata warranty thiyana nisa hondai :P
    e plastic jarawa use karanneth games gahannai gps walata witharai ane manda samsung best lu :P