Game Center

L Style

Well-known member
  • Nov 20, 2010
    1,487
    339
    83
    Kandy
    මචන්ලා මට idea එකක් තියනවා PS4 GAME CENTER එකක් දන්න අපෙ ගමෙ. මෙවගෙ දෙවල් කරන අය ඉන්නවද. පොඩි ideas ටිකක් දෙන්න මෙක implement කරන්න
     

    guyzon

    Well-known member
  • Jul 13, 2016
    1,678
    335
    83
    Homagama
    ගමේ දානවා නම් PS4 වැඩක් නෑ cost එක වැඩි. පැයකට 100ක් වත් ගන්න වෙනවා. ඒ ගණන් දීලා කවුරුත් ගේම් ගහන්න එන්නේ නෑ.
     

    L Style

    Well-known member
  • Nov 20, 2010
    1,487
    339
    83
    Kandy
    ගමේ දානවා නම් PS4 වැඩක් නෑ cost එක වැඩි. පැයකට 100ක් වත් ගන්න වෙනවා. ඒ ගණන් දීලා කවුරුත් ගේම් ගහන්න එන්නේ නෑ.

    ok. thanks for the idea. others pls
     

    Gamerrazor

    Banned
    May 7, 2018
    178
    25
    0
    game kollo koheda bn games gahanne ps4 jeewath wenneth amaruwen ali prashnai owa teyagena games center ekk dala wadak na
     

    foundation one

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    2,408
    459
    83
    Kandy city ekenam hodai. but machan PS4 walata wada PC walata tamai goda ewun inne. specially DOTA 2 Counter gahana kattiya. anika Buy 5hours get 1 hour wage offer denna ona. and lockdown night tiyapan. friday full night arala tiyapan. hodata promote karapan. gamerslata first monthwala tikak free offeres wadi karapan. food cafe ekak dapan :D anika hoda membership plan ekak daapan. Ex: uba 1hour buy karala 45min walin giyoth. ithuru 15min within 2days athule pawicchikaranna puluwan( mekata software ekak have)

    overall PC tamai hariyanne
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,988
    40,881
    113
    Koheda uba inne? Hadda dote dala nam wadak na. Godak aya pissuwen wage games gahanawa. Podi un thamai target eka. Salli hoyanna puluwan. Habai hamadama bari wei. Uparima awrudu 10i.
     

    L Style

    Well-known member
  • Nov 20, 2010
    1,487
    339
    83
    Kandy
    Kandy city ekenam hodai. but machan PS4 walata wada PC walata tamai goda ewun inne. specially DOTA 2 Counter gahana kattiya. anika Buy 5hours get 1 hour wage offer denna ona. and lockdown night tiyapan. friday full night arala tiyapan. hodata promote karapan. gamerslata first monthwala tikak free offeres wadi karapan. food cafe ekak dapan :D anika hoda membership plan ekak daapan. Ex: uba 1hour buy karala 45min walin giyoth. ithuru 15min within 2days athule pawicchikaranna puluwan( mekata software ekak have)

    overall PC tamai hariyanne

    thanks for the ideas. uba oya kiyana games PS4 eke tiyanawane ban
     

    L Style

    Well-known member
  • Nov 20, 2010
    1,487
    339
    83
    Kandy
    Koheda uba inne? Hadda dote dala nam wadak na. Godak aya pissuwen wage games gahanawa. Podi un thamai target eka. Salli hoyanna puluwan. Habai hamadama bari wei. Uparima awrudu 10i.

    Hamadeyakma hamadama karanna bane. Differantiate karanna one kalayak yaddi