ගමේ දානවා නම් PS4 වැඩක් නෑ cost එක වැඩි. පැයකට 100ක් වත් ගන්න වෙනවා. ඒ ගණන් දීලා කවුරුත් ගේම් ගහන්න එන්නේ නෑ.
anika hoda membership plan ekak daapan. Ex: uba 1hour buy karala 45min walin giyoth. ithuru 15min within 2days athule pawicchikaranna puluwan( mekata software ekak have) Kandy city ekenam hodai. but machan PS4 walata wada PC walata tamai goda ewun inne. specially DOTA 2 Counter gahana kattiya. anika Buy 5hours get 1 hour wage offer denna ona. and lockdown night tiyapan. friday full night arala tiyapan. hodata promote karapan. gamerslata first monthwala tikak free offeres wadi karapan. food cafe ekak dapananika hoda membership plan ekak daapan. Ex: uba 1hour buy karala 45min walin giyoth. ithuru 15min within 2days athule pawicchikaranna puluwan( mekata software ekak have)
overall PC tamai hariyanne
Koheda uba inne? Hadda dote dala nam wadak na. Godak aya pissuwen wage games gahanawa. Podi un thamai target eka. Salli hoyanna puluwan. Habai hamadama bari wei. Uparima awrudu 10i.
game kollo koheda bn games gahanne ps4 jeewath wenneth amaruwen ali prashnai owa teyagena games center ekk dala wadak na