මැරිච්ච උන් ආයෙ ආවොත් මේකත් zombie series එකක් වෙයි.
jhnnwp Well-known member Jan 6, 2012 44,449 32,179 113 Feb 20, 2016 #21 මැරිච්ච උන් ආයෙ ආවොත් මේකත් zombie series එකක් වෙයි.
G.D.1.nirmal Well-known member Feb 16, 2008 15,912 1,895 113 35 srilanka Feb 20, 2016 #23 ruwantheekshana said: Ramsi යටතේ පුරවැසියෙක් වෙලා ඉන්නවට වැඩිය හොඳයි White walker කෙනෙක් වෙනවා Click to expand... Dawase kathawa.........
ruwantheekshana said: Ramsi යටතේ පුරවැසියෙක් වෙලා ඉන්නවට වැඩිය හොඳයි White walker කෙනෙක් වෙනවා Click to expand... Dawase kathawa.........
amilabanuka Well-known member Sep 30, 2006 7,302 896 113 Thama math hoyanooo.... Feb 26, 2016 #27 WhiteWalker said: නෙඩ් ආයෙ එන්නෙ නෑ Click to expand... ned apahu enne na. me sare thiyenne flshbacks witharai. tower of joy eke kathawa thiyenawa kiyalane kiyanne...
WhiteWalker said: නෙඩ් ආයෙ එන්නෙ නෑ Click to expand... ned apahu enne na. me sare thiyenne flshbacks witharai. tower of joy eke kathawa thiyenawa kiyalane kiyanne...