CBSL එකෙන් ලංකාවෙ cards ඕකට block කරලා ගොඩක් කල් බං. උබ ඔය අහන card එක Seylan Bank එකේ card එකක්. Dialog Finance එකට card එකක් direct issue කරන්න බැහැ. උන් Seylan Bank එකෙන් card එක issue කරන්නේ.සිරාවට අහන්නෙ
කොහොමද වැඩේ කරගන්නෙ?CBSL එකෙන් ලංකාවෙ cards ඕකට block කරලා ගොඩක් කල් බං. උබ ඔය අහන card එක Seylan Bank එකේ card එකක්. Dialog Finance එකට card එකක් direct issue කරන්න බැහැ. උන් Seylan Bank එකෙන් card එක issue කරන්නේ.
------ Post added on Aug 15, 2023 at 11:23 AMGenie Mastercard එක ගන්නේ කොහොමද?
Thanks!Savings ----> Cards
------ Post added on Aug 15, 2023 at 11:23 AM
ලංකාවේ කිසිම Card එකකින් Skrill Deposit බැහැ .උබට skrill තියන කෙනක්ගෙන් ගන්න වෙන්නේසිරාවට අහන්නෙ

Sure ද උබට උන් සෙලාන් කියලා ? මම ipg එකට Genie ඩොලර් ගන්න ඇහුවාම උන් කිව්වා මට කාගිල්ස් Bank එකෙන් Account එකක් ගන්න කියලා මට මන් හිතුවා උන් කාගිල්ස් Bank එකෙන් ද කියලා ගන්නේ උන්ගේ ipg එක.CBSL එකෙන් ලංකාවෙ cards ඕකට block කරලා ගොඩක් කල් බං. උබ ඔය අහන card එක Seylan Bank එකේ card එකක්. Dialog Finance එකට card එකක් direct issue කරන්න බැහැ. උන් Seylan Bank එකෙන් card එක issue කරන්නේ.
වෙන රටක card එකක් හොයාගන්න.කොහොමද වැඩේ කරගන්නෙ?
කොහොමද වැඩේ කරගන්නෙ?
------ Post added on Aug 15, 2023 at 11:15 AM
ඔව්. Refund එනකොට අහු වුණේ. Refund එනකොට එන්නේ Seylan Bank එකේ card එකක් විදියට.Sure ද උබට උන් සෙලාන් කියලා ? මම ipg එකට Genie ඩොලර් ගන්න ඇහුවාම උන් කිව්වා මට කාගිල්ස් Bank එකෙන් Account එකක් ගන්න කියලා මට මන් හිතුවා උන් කාගිල්ස් Bank එකෙන් ද කියලා ගන්නේ උන්ගේ ipg එක.
Skrill deposit බෑ... Skrill USD විකුණන එකෙක්ගෙන්ම ගන්න වෙනවා.. ගන්නකොට කියන්න Gambling ද නැද්ද කියන එකත්..සිරාවට අහන්නෙ