MS account eken needa ban sync wenne. mage PC ekata win 10 format karala trail widihaa daala MS account eken log unahama nikanma windows key eka active wenawa. habai ekata net connection ekak tiyenna ona
na na meke sync wena seen ekak na.
dn oyage macine eke genuine run wenawa nm OS eka.aniwa key ekak thiyenna onene.
e key eka gnna puluwan ara software eken.
habai itn microsft account ekka sync karala thiyenwa nm api account ekata log unama auto active wenwa athi.bt e gana nm wadiya danne na.mkda mn kawadawath microsft account ekakin sign in wela na





