Dear friends,
meka weda karanne nehe neda
http://www.google.com/intl/si/inputtools/cloud/try/
how do U type in sinhala?
meka weda karanne nehe neda
http://www.google.com/intl/si/inputtools/cloud/try/
how do U type in sinhala?
http://www.google.com/inputtools/windows/
download karala install karaganna - sinhala language ekata tik ekak dala download karanna

Mac එකට එකක් නෑ නේ බන්
http://www.google.com/inputtools/windows/
download karala install karaganna - sinhala language ekata tik ekak dala download karanna


මචන් අර siyabasa.lk එකේ mac වලට මොකක්ද තියෙන්නේ? හරියටම සීන් එක දන්නේ නැ නිකන් search පාරක් දැම්මම අවේ
http://www.siyabas.lk/downloads
http://www.siyabas.lk/files/MacUserGuide.pdf
machan install una kiyala kiwata application eka pennanne naha.........![]()
language bar eka enable kara ganin
![]()
oke deweni option eka or palaweni eka ( deka lesi)
eta passe ubata language eka ona welawata eka select karaganna
me wage (2weni option eka dammama ena widiya)
![]()
eta passe type karanna puluwan
ubata sinhala & english thamayi pennanne
wenama apllication window ekak enne naa
