Google sinhala doesn't work?

mldarshana

Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:
    මචන් අර siyabasa.lk එකේ mac වලට මොකක්ද තියෙන්නේ? හරියටම සීන් එක දන්නේ නැ නිකන් search පාරක් දැම්මම අවේ
    http://www.siyabas.lk/downloads

    http://www.siyabas.lk/files/MacUserGuide.pdf

    software tool එකක් නෑ බන් type කරන්න ... එකෙන් තමයි සිoහල ෆොන්ට්ස් දාල තියෙන්නේ
     

    rx_storm_aight

    Well-known member
  • Oct 29, 2008
    3,365
    1,126
    113
    Earth
    machan install una kiyala kiwata application eka pennanne naha.........:confused::confused:

    language bar eka enable kara ganin
    Hide-Language-Bar-Windows-3.gif


    oke deweni option eka or palaweni eka ( deka lesi)

    eta passe ubata language eka ona welawata eka select karaganna
    me wage (2weni option eka dammama ena widiya)
    Language+Bar.jpg


    eta passe type karanna puluwan
    ubata sinhala & english thamayi pennanne

    wenama apllication window ekak enne naa
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: mil rox

    mil rox

    Member
    Oct 8, 2012
    3,453
    451
    0
    colombo
    language bar eka enable kara ganin
    Hide-Language-Bar-Windows-3.gif


    oke deweni option eka or palaweni eka ( deka lesi)

    eta passe ubata language eka ona welawata eka select karaganna
    me wage (2weni option eka dammama ena widiya)
    Language+Bar.jpg


    eta passe type karanna puluwan
    ubata sinhala & english thamayi pennanne

    wenama apllication window ekak enne naa

    machan mama use karann vista mage task bar eke tool bar ekata giyama language bar eka active karanna option ekak naha ne..........:confused:

    wade goda dagaththa
    ++rep
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: rx_storm_aight