GOTA yanne nae lu
Dailco Well-known member Oct 11, 2021 2,338 3,002 113 Colombo Jul 10, 2022 #2 will see. 72hrs ne thawa. mu kiyana dewal une natham mu awilla amu pampori kareyak.
Ritigala Jayasena69 Well-known member Apr 26, 2021 13,636 24,001 113 උඩරට Jul 10, 2022 #4 moka awa giyath lankawa iwarai hadanna ba ayeth apey life time eke just give up and leave Reactions: dabba1983
hirashgeff Well-known member Jan 16, 2007 22,187 25,940 113 29 ලොවෙත් නැති තැනක Jul 10, 2022 #5 සිරස කෑවනේද වැඩේ. වීහින් එස් ටී එෆ් එක්ක ගැටෙන්න ගිහිල්ලා... රනිල් ගේ ගිනි තියලා රටේ කලබල කියලා ලොකුවට පෙන්නුවා. දැන් යයි කියල බලාගෙන හිටපියව්
සිරස කෑවනේද වැඩේ. වීහින් එස් ටී එෆ් එක්ක ගැටෙන්න ගිහිල්ලා... රනිල් ගේ ගිනි තියලා රටේ කලබල කියලා ලොකුවට පෙන්නුවා. දැන් යයි කියල බලාගෙන හිටපියව්
allrights Well-known member Sep 26, 2014 7,870 10,394 113 Jul 10, 2022 #6 hema daama wage kiyanna tiyenne ekai, gota ta ga#ba eke sup eka thiyenawa.... koi wele mokak karai da kiyala sure naa... 2015 sarathta (SF) deepu topiya always mind eke thiyaa ganna...
hema daama wage kiyanna tiyenne ekai, gota ta ga#ba eke sup eka thiyenawa.... koi wele mokak karai da kiyala sure naa... 2015 sarathta (SF) deepu topiya always mind eke thiyaa ganna...
SupiriKollek Well-known member Aug 30, 2021 3,360 5,967 113 Jul 10, 2022 #7 මේ පාර පැන්නුවෙ නැත්තම් ආයේ යවන්න බෑ ඕකව