coollifestyle4u

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    පුද්ගලික ප්‍රශ්න අහන්නේ නැතිව මේ අඩවිය ගැන ප්‍රශ්නයක් ඇහුවා නම්
    කියලා දෙයි..
    අනික සහෝදරයා..
    උත්තරයක් දෙයි ද නැද්ද කියලා බලන්න..
    ඔයා ප්‍රශ්නයක් මීට කලින් ඇහුවා ද ?
    අහලා බලන්න..
    උත්තරයක් ලැබෙයි..

     

    Cool Shane

    Member
    Aug 26, 2011
    497
    32
    0
    api dannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Thanks for Bump Mate!

    Yah usually, if ur message is something useful.
    Yeah Kinda useful! :)

    he usually does reply when he's online.
    he Will reply when he come online ne!? Thanks!

    first PM then wait for reply.. sometimes he reply..
    Hope he does! Thanks!

    පුද්ගලික ප්‍රශ්න අහන්නේ නැතිව මේ අඩවිය ගැන ප්‍රශ්නයක් ඇහුවා නම්
    කියලා දෙයි..
    අනික සහෝදරයා..
    උත්තරයක් දෙයි ද නැද්ද කියලා බලන්න..
    ඔයා ප්‍රශ්නයක් මීට කලින් ඇහුවා ද ?
    අහලා බලන්න..
    උත්තරයක් ලැබෙයි..

    Ah naa Ayye Ahanna thiyenne EK eke Banner ad ekak daane kohomada saha price eka keeyada kiyala! :) THanks a Lot Bro! Will PM now!
    bump bump
    Thanks