mage mashine eka on unata passe mukth clik karata open wenne nene
pop sound eka enawa witaray
eka welawakata hary yanawa:::eka welwakata ara widiyata enawa
software ekakinda dan ne ::: :
pop sound eka enawa witaray

eka welawakata hary yanawa:::eka welwakata ara widiyata enawa
software ekakinda dan ne ::: :
task manager eka gattatamath eke mukuth slect karanna be syuk wela wage bt stuck wela ne
sloution ekaki kiyannako danna keneki:::
sloution ekaki kiyannako danna keneki:::

thnkss machan ill try